Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zrada 4. dějství

05. 04. 2000
0
0
582
Autor
Zralá

Láska je však silnější, než si jen mohl pomyslet. Ona je blízko, ale tak daleko.

Spěchám za Tebou v zemi vzdálenou s duší zlomenou stále drcenou velikým steskem. Snad najdu Tě? Snad přijdu včas, než odletíš mi někam zas. Odjíždíš stále, nevnímáš, že miluji Tě, víš a znáš? Po Tobě jen mé srdce touží a rozum, jenž mu navždy slouží, počítá už minuty... Kde Tě mám, lásko? Kde jen vězíš, ty nevděčnice! Jsem navždy Tvou obětí. Vrahu! Tvůj princ. (a Večernice)
Sarken
13. 04. 2000
Dát tip
jen sviť Večernice

Laďa
07. 04. 2000
Dát tip
Zralý, prosím!!!!

Zralá
06. 04. 2000
Dát tip
To druhé dějství je o jiný ženský. Ta nebyla tak skvělá. Aby to bylo jasný.

Merle
05. 04. 2000
Dát tip
Tahle mi z nich přijde nejlepší, a ta první mě taky zaujala... celkově sem zvědavej, co dalšího sem předhodíš

Laďa
05. 04. 2000
Dát tip
Zralý, Zra-lá? Zradil lásku? Jsi on či ona?

pauper
05. 04. 2000
Dát tip
Dalsi citovka ze zivota... Ale slzu jsem neuronil

Zralá
05. 04. 2000
Dát tip
Pauper, nikdo nechce, abys ronil slzy.

AZALIN
05. 04. 2000
Dát tip
Souhlasím s Merlem.. líbí se mi.. taky proto, že mi nepřijde tak beznadějně depresivní.. jestli tyhle básně vyjadřují tvoje momentální pocity, tak ti držím palce, Večernice, ať je zase líp a příště se těším na něco veselejšího! :-))))

saggit
05. 04. 2000
Dát tip
Abych řekl pravdu, čekal jsem otpimističtejší závěr. Leda, že by to nebyl závěr.. Ale básnicky hodnotím nejvíc.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru