Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzpomínka

09. 11. 2002
1
0
982
Autor
Kapr

Z dětských her

už jen vzpomínka

jak dávno tomu je

     teď seš dospělej

     to si uvědom

     a tak se per

 

 

Kdo by se nechtěl vrátit zpět

kdo by si nechtěl

zase na písku hrát

     ale už je pozdě

     už ti neni pět

     a tak to ber

 

  


Kapr
12. 11. 2002
Dát tip
Astalavista: Káju Gotů nemam rád a s jeho písněmi to opravdu nemá co dočinění.Styděl bych se kdyby ano. Miklunka: Děkuji že mě hájíš, ale neber ohledy na to, jestli sem tady novej.Kritika je důležitá a nikdy by se neměla brát na lehkou váhu. Lee: §:-)

Miroslawek
12. 11. 2002
Dát tip
výpůjčky mohou být (a zhusta bývají) i nevědomé, podvědomé, bezvědomé ;o))) A ten text opravdu vyvolává i ve mne dojem mnohokrát slyseneho. Až Tě poznám mezi jinými, bude to mnohem lepší.

miklunka
10. 11. 2002
Dát tip
Asti...:o) aha se ted stydim ja...toho jsem si nevsimla...ale i tak...na novy autory jsme hodny :o)

Astalavista
10. 11. 2002
Dát tip
miklí, když to říkáš ty, tak asi jo...:)

Lee
10. 11. 2002
Dát tip
chtěla jsem napsat, že bych z toho udělala písničku... ale on už ji někdo :))) udělal, ale to neva líbí se mi víc ta 1. sloka

Astalavista
09. 11. 2002
Dát tip
Mno, moc originální to není, mnoho indicií mě vede k tomu, že jsi se nechal inspirovat dávnou písní Karla Gotta Léta her... kde se mimo jiné zpívá: "svět byl fajn, svět byl náš, letá prázdnin, slunce, pláž... teď je konec dětských her, tak to chápej, tak to ber..."

miklunka
09. 11. 2002
Dát tip
Souhlasim ze se podoba te pisnicce ale taky myslim ze pocit muze byt klidne tvuj...a libi :o)...jen me mrzi ze mi neni pet...deset? :o) Asti: jsi prisnej vis takys jednou zacinal ;oP

Severkanova
09. 11. 2002
Dát tip
ale uz je pozde uz ti neni pet, tak to ber ...kazde obdobi v zivote nam poskytuje jiny druh hratek ...a tak se neboj hrat si dal...drzim ti palce :-)))

sice hezký jednodchý a upřímě pravdivý a *tip ale já nesouhlasím.....no jo no....

Astalavista
09. 11. 2002
Dát tip
miklí: néjsem... já jen, že byla zaškrtnutá hlubší, tak jsem se snažil no... :o)

Kapr
07. 11. 2002
Dát tip
Děkuji ti za tvůj příspěvek.

a tak to ber...jo, co jinýho zbývá ? docela úpřimná jednoduchá poezie...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru