Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsme prasáci?....

08. 11. 2002
2
0
626

Sledujte se mnou, co se bude dít okolo jednoho celostátního bulletinu...

 

obrazek [http://212.80.76.22/zajeetchek//pri_blue.jpg]

-----------------------------------------------------------------------

předmět:
 rozhořčení
datum:
 08. 11. 2002 11:58
komu:
 <kablik@intercable.cz>
priorita:
 1-Nejvyšší
 -------------------------------------------------------------
Pánové,
  Omlouvám se za svou zlobu, ale po přečtení tohoto emailu, doufám,
pochopíte všechny souvislosti.
Dnes již není trestné přiznat se, že člověk žije ve Víře. Ovšem někdy

je to vážně za trest žít v této společnosti.
Můj devítiletý syn je pověřen vybíráním poštovní schránky. Jaké bylo
mé zděšení, když jsem u něj v pokojíku objevil váš bulletin
interkablík 4/2002. Snažil se jej přede mnou  schovat, což jsem
nedokázal pochopit. Až po prolistování onoho bulletinu mi to došlo.
Strana 9: obnažená plazící se žena, strana 15: reklama na erotický
kanál, doprovázená perverzními obrázky. Vyzpovídal jsem jej a zjistil

jsem, že nejen že váš bulletin nebyl přebalený, ale dokonce se
povaloval i mimo poštovní schránky.


Pánové,
   Budu se stranit nadbytečných emocí, ale
Dnes jsem navštívil svého právníka a váš bulletin  jsem mu předal s
náležitým komentářem vaší bezohledné distribuce a s komentářem reakcí

mého syna . Ani můj právník neskrýval své pohoršení.
Bylo mi přislíbeno soudní zjednání nápravy a náležitá satisfakce.
Vírou jsem veden žít v toleranci k okolí, ale nemohu být slepý, když
mi bezostyšně a beztrestně cpete do poštovní schránky vaše
perverznosti.

Ing. Oldřich  Polák


Wopi
10. 11. 2002
Dát tip
no, mně hodili do schránky komunisti svuj leták... TO BYLY PRASÁRNY! :)

2 Nyx, svoboda člověka se skladá z drobných prkotin, jako je neochota nechat se terrorizovat okolím, pod zastěrkou toho, že je to pravě prkotina. Jistě se nenecháte ošahávat v tramwayi, nebo si nenecháte jen tak někým plivat do piva, že se zrovna tomu či onomu uchylovi zachce. Zaštiťujíc se pseudotolerancí se v této čerstvě postkomunistické společnosti dějí tak nechutné věci, že jeden žasně a společnost mlčí,zřejmě zdůvodu své osobní zbabělosti...

Nyx
10. 11. 2002
Dát tip
Jasný, jste rozzlobenej tatínek, asi se budu taky takhle rozčilovat, budu-li někdy ve Vaší pozici, ale já to myslel spíš tak, že dnes malé děti, tedy dejme tomu běžně před pubertou nemají problém sledovat někde u kamarádů porno na videu, na počítači a tak. A myslím, že jim něco takového zakazovat nelze, ale je možno je na to připravit a jestli je na to takové dítě připraveno, tak se třeba takové věci vyhne a bude se spíše zajímat o hodnotnější věci přiměřené svému věku. A jak píšete o pseudotoleranci v naší mladé postkomunistické společnosti určitě bych v tom neviděl zbabělost, ale spíše nedostatek větší zkušenosti se svobodou, kdy by si lidé možná měli do budoucna uvědomit, že svoboda se nerovná upuštění od všech norem, které ve slušné polečnosti platí, ovšem jsem nyní ve fázi 13.roku po pádu totality a tyto porodní bolesti si musíme vytrpět, abychom byli lepšími. Jinak pakliže se Vám ten leták nelíbí, tak to dejte k soudu, napiště dopis do novin, napadnětě danou společnost a tak.

Nyx
09. 11. 2002
Dát tip
No když jsem byl malej a byly v dohledu podobné materiály, tak mi doma řekli, že je lepší když se podívám doma a nebudu to hledat jinde a nedělali z toho nějakou aféru a nějakou velkou duševní újmu mi to nezpůsobilo a stejně si myslím, že Vás syn na podobné věci může koukat ve škole, u kamarádů a tak. Na druhou stranu takovéhle věci asi do schránky na dopisy opravdu nepatří, ale už jste někdy míjel novinový stánek a neviděl jste těch hanbinců až až? Taková je dnes realita a možná by bylo lepší synovi spíše vysvětlit pár věcí o anatomii a o tom, že děti nenosí čáp...

Wopi
08. 11. 2002
Dát tip
:)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru