Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Černí andělé

09. 11. 2002
10
0
2229
Autor
Argie

Ubili anděla – za to, že černá křídla měl. Rána, jež barví se rudou krví smáčí jeho hruď. Vyrvali mu duši z těla. A ON… křičel do posledního dechu – křičel, aby mohl znovu dýchat. Aby ještě naposledy…. směl cítit vůni sena po dešti a vanilky jejích vlasů. V ten moment i vítr přestal vát a vzdal hold všem padlým andělům – těm, pro které je tento svět příliš krutý.

 

Tisíckrát spoutaná ve změti tvých slov

tisíckrát bitva prohraná – jdu s růží na hřbitov

Všem padlým andělům, jež černá křídla měli

všem pírkům z holubic, jež mi odletěly

Uvadá v kvítí, okrová růže

Zapomíná, snad v sníh zašlapaná

pod zmrzlým sněhem ledová lilie vykvést ti může

a tančí v mrazivém větru na hrobech nespoutaná


cosi v tom určitě je...t.

Klub!

Artaban
16. 06. 2003
Dát tip
Tisíckrát spoutaná, dost dobrý lov ve změti tvých slov tisíckrát bitva prohraná – je jak děvka prolhaná jdu s růží na hřbitov tvých slov Padlým andělům všem, změť tvých střev přinesem jež černá křídla měli letěli by, kdyby chtěli! všem pírkům z holubic, jež mi odletěly nemám co jíst o neděli! Uvadá v kvítí, okrová růže tvoje chladná kůže... Zapomíná, snad v sníh zašlapaná nene, ty už nejsi panna! pod zmrzlým sněhem ledová lilie vykvést ti může musíš poznat dalšího muže! a tančí v mrazivém větru na hrobech nespoutaná pomilovala dnes Artabana!

Bootex
30. 05. 2003
Dát tip
zolli !

Jedna z nejlepčích "angelovek", co jsem kdy čet:o) Upřímně, ani maličká hloupá známka klišé, nic takovýho. Prostě čistá krása!!!* děkuju moc. tip. nej.

Marthin
08. 12. 2002
Dát tip
Zpracování velmi dobré!!

Jeanne
11. 11. 2002
Dát tip
dost dobrý*

des_te_meer
10. 11. 2002
Dát tip
* moc se mi to liiibii

Dóóbrýýý!!! *T a klub

Notreal
10. 11. 2002
Dát tip
perfektní!!* :-) jo tohle fakt do klubu patří :-)

Za anděly:-))

Fil
10. 11. 2002
Dát tip
a proti nim:-)

zolli
10. 11. 2002
Dát tip
Hroby, růže, lilie, křídla, peří a tančící ledový vítr nejni moje parketa. Promiň na mne je to mooc kýčovatý, ale jak vidím všeobecný vkus písmácký Ti dává BRAVO...tak si ho užij! Ode mne tentokrát určitě bez tipu.

Argie
10. 11. 2002
Dát tip
zolli - nenutim... ostatní - díky moc, vážim si toho..

JRR
09. 11. 2002
Dát tip
Je to hodně zajmavý rytmicky, na 1. pohled nesedí, ale na druhej je to Hodně dobrý. TiP, za téma i zpracování.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru