Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přístav všedních dnů

11. 11. 2002
4
0
1666
Autor
clovrdka

Připadám si jako největší necita pod sluncem, které je schováno pod zamračenou oblohou. Uplakané počasí ve mně vzbouzí touhu se rozjet do míst, kde jsme se od sebe odtrhli.

 

Ani jeden z nás nejsme schopni se pro druhého vzdát své jistoty, toho klidného přístavu všedních dnů. Zraňujeme se navzájem, ač nás to bolí. Ocitli jsme se v nesprávnou dobu na nesprávném místě. Není nic horšího než vědomí sžíravé touhy po druhém, která zůstane nejspíš nenaplněna.

 

Ten včerejší pocit krásné sounáležitosti a pochopení je to nejsilnější, co nám teď zůstane ve vzpomínkách. Do očí se nám derou slzy bezmocnosti a vzteku nad krutostí osudu, co nám nedovolí naplnit tu pohádku šťastným koncem.

 

Ono pověstné jiskření, co mezi námi bylo, je a bude, nám ztíží naši budoucnost. Jenom ti moudří rádcové - čas a život - povedou naše kroky...

 

11. 11. 2002


Amanda
13. 11. 2002
Dát tip
Kraaasne atmosfericky vystizene... moc se mi libi... JRR: trefils do cerneho *:-))

clovrdik
12. 11. 2002
Dát tip
takový zvláštní je to, ale napsaný je to dobře; i ten patetickej závěr jakoby podtrhoval celou tu absurditu ... TIP

clovrdka
12. 11. 2002
Dát tip
pedro - jsem ženská, tak se podle toho taky chovej, ano? :-))) (zvolilA)

Jolie
12. 11. 2002
Dát tip
pedro: ;-))) clovrdka: nemej mu to za zle... ono to opravdu zni dost morbidne. To ale neznamena, ze to neni dobre napsane. :-) pokracuj...

clovrdka
12. 11. 2002
Dát tip
proboha, Jolie, co je na tom morbidního??????

Jolie
12. 11. 2002
Dát tip
me to prijde jak odsouzeni k smrti nejen vztahu, ale i tech dvou. Od te chvile uz budou zit jen napul... Vyber slov jako : necita, sžírava touha, atd... Na me to dela takovy dojem...

clovrdka
12. 11. 2002
Dát tip
no jo, to se v životě stává...

JRR
11. 11. 2002
Dát tip
Brrr... * Depresář, R& S, nevadí-li.

clovrdka
11. 11. 2002
Dát tip
to je to tak depresivní, že říkáš "brrr...?" nevadí, je to pocta :-)))

JRR
11. 11. 2002
Dát tip
Je, dost... Jen ten konec to posunuje trochu k teatrálnost...:-( Nicméně je "pravdivej"...

Blaznivkaaa
11. 11. 2002
Dát tip
Známe asi mco dobře všici...::)*

pedro
11. 11. 2002
Dát tip
Špatně jsi zvolil žánr, kaámo tohle neni povídka, ale PARTE

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru