Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Světlo

11. 11. 2002
1
0
598
Autor
mexy

Světlo je tma a noc je den,
pláč a smích už zbyly jen.
Dlouhá rána, krátké noci,
tak dlouho, jak jen budou moci.
Vše je plné, všechno chybí,
za oknem už vítr sílí,
odplouvá s ním všechno cizí
i to známé dávno mizí.
Ve vzduchu jsou jejich tváře,
proniká jen svíčky záře.
Tak teskně mihotá se ve tmě,
mihotá se stále ve mě.


Ducha to má, a nejen toho. Jen tak dál !!! Zatím budu s tipem šetřit, ale dám si Tě k oblíbeným. Uvidímež.

mexy
06. 03. 2003
Dát tip
Ted uz to pujde jen z kopce...jak na me padne nejvetsi depka,tak je vsechno ztraceno,ale cenim si Tveho nazoru,uvidime jestli zase nekdy ztvorim neco usleho:-)

woai
06. 03. 2003
Dát tip
neboj, Pišta tě bude tak dlouho provokovat, že budeš psát, až se z tebe bude kouřit ;-))) umí být výbornej kamarád :-)

mexy
06. 03. 2003
Dát tip
To ja potrebuju,trochu popostrcit:-)) a kamaradu neni nikdy nazbyt;-)))

woai
06. 03. 2003
Dát tip
ale moc mi ho neber, já bych žárlila!! ;-) jenom tak trošku půjčit... hihi :-)

mexy
06. 03. 2003
Dát tip
neboj se,ja bych Ti ho neukradla,me staci jen malej malinkatej kousek z neho;-))

WiruZ
03. 02. 2003
Dát tip
rozhodně to bez ducha neni a to ani v nejmenším....

mexy
09. 12. 2002
Dát tip
Diky moc za nazor,cenim si toho:-) jsem spis takovej amater a prisla jsem na to,ze muzu psat jedine,kdyz jsem z neceho smutna a pak vznika tohle...je to obcas trosku nepovedeny,ale mysli,ze to neni az tak bez ducha...doufam.-)

WiruZ
04. 12. 2002
Dát tip
moc se mi líbí ten konec.... občas to trochu zadrhne v rýmech, ale ruku na srdce... myslim, že zrovná já v tomhle moc poučovat nebudu....:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru