Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

K hromu blesků

12. 11. 2002
2
0
421
Autor
Ssemi

ohne prolog

Nechtěla by sis prorazit palubu?

Do podpalubí k hromu blesků, do pustých sklenic hloubš hloubš hloubš...?

Když to nevidíš, necítíš.

Kdo bručel o Paříži, že je nasáklá makrelou? Že nedojí ty oslnivý kruhy, slzy že nepláče...

Proč ty slova co postihnou můj svět? Svět. Kdo zažil?

Je naprosté vypnutí světů a pár set let okovaný kůň lítal po nebi a řehtal se na svět obklopený svým masem. Byl prožraný soutícími a na slunce čekajícími zvířátky.

Řekla sem si nehoň si pořád to slunce - zabíjí. Ale když už jsme tady, nechceš se mnou probdít noc?

V noci slunce nesvítí....páč kdo moh vědět že nejsme v kavárně a kafe vystydlo už cestou. ten číšník si myslel že je bůh. Bohužel sem zrovna z plných plic zařvala zkurvenej pane bože a on se lek a upustil duši.


docela chaotický , i když věřím že Tobě dává smysl každá věta...každopádně zajímavý :)

Marleyna
12. 11. 2002
Dát tip
mně se to líbí. mam ráda absurdity, co ve skutečnosti zas až tak absurdní nejsou.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru