Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Otcovy radostné chvíle s dcerou

Výběr: Stanislav_Vašina
15. 11. 2002
17
0
1924
Autor
Josefk

pořád se něco děje

Cestou z nádraží se dověděl, že v našem tisku se něco děje. V Respektu píšou o Vánocích s malým v, o milionu s dlouhým ó, v Květech o Gabriele Partyšové, co prý moderuje Eso. Bylo právě dvacet hodin, kdy se vytasila s tím, co sochaři Nálepovi říkal Jiří Sovák, když mu seděl...že by na klíně? A Paganini, ten prý umřel na lues!

Čtvrt hodiny po dojezdu domů už byly všechny skříně dokořán. Hledala matčin růžový tvídový kabát, co tady někde visí už třicet let. Přišel čas, kdy se móda, jak už to často dělává, vrátila. Za chvíli stála ve dveřích obýváku v matčiných červených minišatech, co mezitím objevila a hlásila s prstem mezi našpulenými rtíky, že Raduška přijela domů.

To je ta nová podprsenka, oznámila později, když prosvištěla okolo. Představil si situaci, kdy obě chodí po obýváku nahoře bez a při té představě se natěšeně usmíval.

Tati, jezte brokolici, je perfekt, včera jsem si ji povařila a ... To musela být samá chuť!... pomyslel si a řekl to i nahlas.

 

Zneužils mé situace a omakal mi krk! Nepřijela jsem přece umřít, ale jenom s angínou... Tyto věty předcházely přání dobré noci před půlnocí.


houba
14. 02. 2003
Dát tip
*

Radost
18. 11. 2002
Dát tip
*

Yfča
15. 11. 2002
Dát tip
Dost dobrý! :o)

horák
15. 11. 2002
Dát tip
Krása - jedu v seznamu odzadu a zatím nejlepší. * Není co napsat víc.

fungus2
15. 11. 2002
Dát tip
Hm tak tohle se povedlo!

Pavson
15. 11. 2002
Dát tip
*

Wiki
15. 11. 2002
Dát tip
u vás musí být příjemno :-) *

m11
15. 11. 2002
Dát tip
název dobrý, všecko dobré................ :-) t

clovrdik
12. 11. 2002
Dát tip
zase pěkný a lidský ... a zní to fakt opravdově ... nemůžu než nedat TIP a zak ho dávám :-)

Print
12. 11. 2002
Dát tip
Přesně tak!:-) *!

Armand
12. 11. 2002
Dát tip
pořád se něo děje :)))

Toxman
12. 11. 2002
Dát tip
Josefk: Zase jsi zapomněl zatáhnout závěs :-))*

Josefk
12. 11. 2002
Dát tip
díky clovr: jen jsem napsal, co se u nás včera dělo :) Tox: už léta máme polámaný žaluzie :)

gd
12. 11. 2002
Dát tip
* zase a zase.

Rowenna
12. 11. 2002
Dát tip
Výborný. Jenom nezneužívej situace. :-)))) U vás musí být veselo. tip.

*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru