Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vlnky

15. 11. 2002
2
0
884
Autor
clovrdka

Za oknem bubnují dešťové kapky. Vítr se honí mezi stromy a zvedá ze země spadané listí, které tu a tam zavadí o sklo v okně. Zamračené počasí vzbouzí pesimistickou náladu. Zahledím se do vybíleného stropu, po kterém přeběhne drobný pavouček pro štěstí.

 

Ocítám se na prosluněné pláži. Pod nohama pálí jemný písek a do zad se opírají hřející sluneční paprsky. Celým tělem mi prostupuje sálavé teplo jdocí až ke konečkům prstů. Vnímám ten úžasný pocit samoty s vědomím, že nikam nepatřím.

 

Bez bázně a hany strhávám ze sebe každý kousíček svého oblečení a pomalu se nořím do klidného, průzračného moře. Nechávám se hýčkat příjemně teplou mořskou vodou. Mazlím se s drobnými vlnkami a celým tělem mi projede pocit blaženosti.

 

Odpoutávám se od všedních problémů a cítím, jak mi narůstají křídla. Vznáším se v oblacích a nechávám za sebou vymoženosti a konvence lidské civilizace, co člověka tak svazují.

 

10. 11. 2002


Daly
14. 05. 2003
Dát tip
Hezký, i když já bych se přenesla do jinýho prostředí než je písečná pláž a moře...

Amanda
21. 11. 2002
Dát tip
Pekne... jen mi tam prijde takovy kycovyty obrat "Bez bázně a hany..."

clovrdka
18. 11. 2002
Dát tip
StvN hm, to máš blbý... mik :-)

miklunka
18. 11. 2002
Dát tip
mik mik kalamajka kominik :o)))

StvN
17. 11. 2002
Dát tip
něco tomu chybí, takhle tomu nevěřim

miklunka
17. 11. 2002
Dát tip
nic tomu nechybi...:o)

clovrdik
15. 11. 2002
Dát tip
pěkná představa ... občas by to fakt chtělo někam vypadnout a nechat se unášet ... TIP za pěknou atmosféru

horák
15. 11. 2002
Dát tip
Atmosféra pěkná, jen nevím, co s tím.

miklunka
15. 11. 2002
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru