Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vzpomínka

16. 11. 2002
0
0
561
Autor
Kellen

no nezabijete mě

Tak jsem tu a píši zas. Dohnal mě k tomu však čas nebo duše bolavá se někomu svěřit chtěla, nevím to však nebo vím a za svým si vždy stojím, Píši hodně hrubek v slově kde i není a však píšu tobě nebo jí. Ne jí už nepíšu vymazal jsem číslo její v seznamu mého mobilu už není zmizelo z něj ale já vím že v mém srdci stále je snad pomohl bych si skalpelem své srdce bych si vyříznul a savem bych ho propláchnul, a však ten telefon tam zůstal dál do jedné rány se schoval ta rána tam dřív nebyla a plno jiných zakryla, jo láska jí tam nechala a ta rána krvácí a já dál žiji a myslím na ní. Chci být s ní a vím že ona se mnou taky, ale už to není jako dřív nevěřím jí, věřil jsem jí zklamala, důvěřoval a ona mi lhala bojím se že mě zas spálí a tu ránu prohloubí. Každá rada je tu drahá a já vím že možná zrada možná láska nebo jiný cit nevím všechno už je pryč na fotce vzpomínka jen zbyla a ta vzpomínka neumřela pořád visí v mém srdíčku zužuje mou dušičku. Prosí mě o odpuštění ale proč a za co když důvod ke zlobě k ní tu není lidé se přeci schází a rozchází tak to v tom životě chodí. Každopádně odpouštím jí i když zapomenout nemohu. Toť otázka k této básni nebo slohu , či pár řádkům, kde možná uhodí víc do očí gramatické chyby které jsem utrousil , než to co jsem vyjádřit chtěl, ale opravovat to nebudu, chci aby jste věděli že mé srdce je ve srabu.  Může člověk odpustit, když nezapomene?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru