Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

fůůůůůůůůůůůj

20. 11. 2002
0
0
845
Autor
Larkysa

Tohle se mi moc nelíbí, jen tak během minuty to ze mě vypadlo...a tak je to prostě tady. I když to neni nic moc, vajadřuje to můj názor...

Sedí ti u stolu u piva

sedí a poslouchá, usíná

Tak co chlape

kde si včera byl?

tak co chlape

koho jsi zas zbil?

 

Doufám

že seš hrdej

tvý myšlenky zas pěkně smrděj

doprdele si snad ještě moc mladej

tak se seber a sebe hledej

 

Jsi slaboch bez duše

co chtěl se jen bít

vlez si radši do buše

tam můžeš o bílý rase snít...

 

Tak nám tu nedělej bordel jo?!...

...Hrdino:o)


Larkysa
25. 11. 2002
Dát tip
Samane, jo kdyby to šlo....:o)

SAMAN
24. 11. 2002
Dát tip
No já tomu asi teda nerozumím co tady povídáte, ale mě se to líbí.Připomíná mi to mé basničky z doby, kdy mi bylo tak 17 a chtěl jsem měnit svět a lidi atd. :-))

Larkysa
23. 11. 2002
Dát tip
Říkám, že se mi to nelíbí, ale souhlasím s Houbatcem, nepřijde mi to jako blbůstka, jen jiné komentování reality, přiznávám, ne moc povedené. Ale přesto vám pánové děkuju:o)

Houbatec
22. 11. 2002
Dát tip
Mě to jako blbůstka nepřijde. Není to téma pro takovou kategorii. Zároveň netvrdim, že se mi ta básnička líbí, ale takových je fakt málo a těch dobrých ještě méně.

Houbatec: to je samozřejmě jen věc názorů, nic jiného :)

Houbatec
22. 11. 2002
Dát tip
Každý máme jiné názory i vkus, jinak by úmění i kritika ztrácela smysl. Mě se třeba jeden den něco líbí a ten druhý už je to jinak.

a co takhle kategorie blbůstka ?......

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru