Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nechutně hnusné verše

10. 04. 2000
1
0
1690
Autor
Eternal

Je mě odporné, že jsem tohle napsal, jenže jsem to napsal.

Lásko, v kostech Ti prasklo, něco Tě dusí a cosi škrtí mě se to hnusí proudy myšlenek rudých stříkají po stěnách slzy v o čích smutných proč Lásko tolik sténáš? Křik a skřek se zhrdla dere, Naději Ti zloba bere A klid ticha nepřichází, pořád Ti to nedochází? Hněv modrá na Tvých pažích, a Ty se přesto marně snažíš, slza Ti úsměv myje, ty odjíždíš do agonie. za Tebou jen skřek a kaluž krve tam jsi ležela, tam jsi byla prve Tvá poslední naděje uvadla, do pekla jsi upadla. Vrásčitá vzpomínka na čele jizva přes oko, známka tupé čepele vozík držící kosti v sedle kůže zhyzděná, opadává vedle. už to cítíš, jak Ti v kostech praská? jak tě cosi dusí? a mě se to tolik hnusí?
PetrViP
09. 08. 2000
Dát tip
Jsem zvyklý na pointy, ale dobrý.

Laďa
18. 07. 2000
Dát tip
Není.

Eternal
17. 07. 2000
Dát tip
Laďo musím sám s odstupem času uznat, že jsem to nenapsal JENTAK. Nic není jentak, nebo je?

Laďa
25. 05. 2000
Dát tip
Já nechápu proč. Tohle jsou tvoje nejlepší verše. Sice je vidět, že si to psal ty, ale nezdá se mi to až tak nechutný, aby se tu z toho omdlívalo. Ano je to drsný, ale proč ne. Dokonce se mi i zdá, že je to o něčem. Škoda,žes to psal jentak.

Semis
19. 04. 2000
Dát tip
Je to roztomilé. To je TIP

Eternal
17. 04. 2000
Dát tip
Kirkove, Vkus a nechutné verše?... to nejde podle mých měřítek dohromady. Někdy mé chování a počínání je i pro mě velkou záhadou, jen vím že jsem to vytvořil, ale proč a za jakým účelem? to nevím, protože se mě to spíše hnusí (pardon za to slovo). Kdyby takové verše napsal někdo jiný, asi bych na něj hleděl opovrhovaně a udělal bych si o něm vlastní obrázek (ne moc dobrý). Jenže co si mám vyslet o sobě? brrr leze mě mráz po zádech...

kirkov
16. 04. 2000
Dát tip
To nechápu...myslím, že by sis za tím měl stát pokud jsi to napsal...a právě tak to i obhájit sám před sebou...podstatně horší je, že z těch ohlasů na kritiky mám pocit, jakoby ses za to omlouval...což doopravdy nechápu...to je asi to jediné co je na tom neomluvitelné. Nejsem sice příliš velkým příznivcem autocenzury, ale jisté měřítko vlastního vkusu máme v sobě každý...a ty ho tímto zapíráš?

Bára Braun
14. 04. 2000
Dát tip
Ježišikrite!!! Pán Bůh s Tebou...já ani nevím co ....je mi z toho.... kdybych alespoň věděla jaký jsi měl důvod to(a zrovna tak ) napsat

Eternal
14. 04. 2000
Dát tip
Báro, je to příšerné, že? Nevím co to... prostě to najednou existuje. Možná jsem to sem dal jen proto aby to byo odstrašujícím případem. Alespoň jsem trochu nahrál Břízovi do jeho auditoria.

Bambulka
13. 04. 2000
Dát tip
Právo jsi měl, je tu přece svoboda! Alespoň jsi mi zase sebral jednu iluzi:-)) a to je dobře. Když Tě to napadne, nebraň se tomu, nech to plynout, stejně jako ty sny...

Merle
12. 04. 2000
Dát tip
právo si měl samozřejmě (to má každej), a nejspíš si měl i chuť, nebo nutkání...

Eternal
12. 04. 2000
Dát tip
Merle ale já nevím co mě to napadlo... najednou jsem tonapsal...

Merle
11. 04. 2000
Dát tip
takovýhle věci by sis měl nechávat v šuplíku... ale aspoň teď už víme, že v sobě máš i neslabou temnou stránku... ošklivý obsahem i formou, dávám zápornej tip tvý duši ;-))

Koprik
11. 04. 2000
Dát tip
Obsahově je to velmi drastické a smutné, ale i takový se jeví život. Záleží na úhlu pohledu na tuto báseň.

Bříza
11. 04. 2000
Dát tip
Volně navazuji na diskuzi o fenomenu TABU: Jak jsi se cítil, když jsi to sem dával ? A jak se cítíš teď ? Jak se cítí ostatní po přečtení ? Napadne někoho nějaká úvaha ?

Eternal
11. 04. 2000
Dát tip
Když jsem to psal bylo mě hrozně... osporně, a ještě hůř... z nechutenstvím a odporem jsem to sem dával. Ale napsal jsem to (překvapilo mě to samotného že jsem to dokázal napsat) ale nechci nikomu dávat falešný pohled na sebe. Co myslíš Břízo, co myslíte ostatní? Měl jsem vůbec právo něco takového napsat a dát to sem?

Anonym
11. 04. 2000
Dát tip
Eternale - podle mne to záleží na Tvém rozhodnutí a zodpovězení otázek, které jsem já sám pro sebe zodpověděl v dnešním příspěvku do auditoria "Hranice vkusu" - přečti si to a napiš mi prosím, co o tom soudíš ...

Anonym
11. 04. 2000
Dát tip
(Bříza)

Špuntík
10. 04. 2000
Dát tip
tak tomuhle říkám sadonaturalismus.....

Bambulka
10. 04. 2000
Dát tip
Promiň, ale nejde to ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru