Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozpřáhnu ruce

30. 11. 2002
4
0
1846
Autor
Severkanova

 

ROZPŘÁHNU RUCE


- Rozpřáhnu ruce - (řekl mi) 
                    - když nebudu moci dýchat pod tíhou Tvé lásky. 
- Rozpřáhnu ruce - (řekl mi) 
                                                                      - a odletím….


Stojím a dívám se na louku rozkvetlou pod kmitajícími se křídly motýlù.
                             Bože, kolik to je rozpřažených rukou!

Nov.28.2002


Bereš to moc pesimisticky.....I piloti se vrací domů... :o) *

Severkanova
08. 12. 2002
Dát tip
Dekuji, galaxy. Dekji, SD. To je presne to, co jsem chtela slyset. :-)))

galaxy
07. 12. 2002
Dát tip
:o)***

Severkanova
02. 12. 2002
Dát tip
Jose17: Opet musim rici: vim co mas na mysli. Vim, ktere jsou ty "tradicne" me... "Prst" sice neni muj, ale souhlasim s temi dvemi, a pak bych jeste prihodila par dalsich... Stale jeste se ucim, experimentuji, a hlavne, pisu podle inspirace a nalady, a hlavne, protoze mi to neda...nevyjadrit se touto formou. Diky za pozastaveni se. :-)))

smutný.....

Severkanova
02. 12. 2002
Dát tip
Navzdy_Tvuj: vim...existuje nekde nejaka vaha, na ktere by se dala laska vazit, aby moc nepribirala na vaze?

Severkanova
01. 12. 2002
Dát tip
WiruZ: Diky. A, nutis mne premyslet, ktere z tech mych napsanych by se mohly nazvat tradicnimi a ktere ne...

Jose17
01. 12. 2002
Dát tip
Nabízím malou pomoc při vybírání tradičních básní. Za sebe bych za tradiční nebo typické považoval na př.Prst, Dnes v noci, Sněží. Pro autorku může být ale důležitější na př.Tvé ruce, kdo ví.

Skyvagrant
30. 11. 2002
Dát tip
To Tobě jistě nikdy neřekl...pěkné Tip

Severkanova
30. 11. 2002
Dát tip
Sky, predstav si, ze rekl. Beeeeee. Ale pak se zarazil... Tak se asi nikdy nedozvim, zda by mne tim rozprahnutim odhodil treba ke zdi, a tak jsem tam radeji romanticky dala ten odlet do raje motylu. Ackoliv, kdyz o tom premyslim, ktera z tech dvou alternativ je krutejsi? Nebo, jeste jinak: neni to vlastne to same? Ale jelikoz se v tomto pripade jedna jen o basnicku ktera radoby upoutala, tak i ja "odletim" k jinym tematum inspirace... Diky za cteni a za tip. :-)))

WiruZ
30. 11. 2002
Dát tip
Zajimavé - opět trochu jiné od tvé tradiční literatury... Líbí...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru