Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Matematická hádanka

01. 12. 2002
8
0
1619
Autor
pedro

neřešitelná. vlastně jen tak pro radost

 

C řekl: Nenávidím B. A, jestli s mnou chceš dál kamarádit, už se s B nebudeš bavit. Vyber si, buď já, nebo B.

 

A řekl: Co to povídáš? Ta po mně chceš, abych začal nenávidět B jen proto, že ho nemáš rád ty? S tebou už se nebavím!

 

C řekl: Víš A, on to nemyslel vážně. Chtěli jsme si tě s B jen vyzkoušet, jestli jseš opravdový kamarád a chlap. Že zaujmeš vlastní stanovisko. Ne, že mě zavrhneš jen proto, že já zavrhnu

B. Jak je vidět, nemáš paměť co jsme spolu prožili. Neznáš mě dost dobře, abys věděl, že takové podlosti, myslet to s tím výběrem vážně bych nebyl nikdy schopen. Pojď B, jdeme...

 

B do toho vstoupil: Já tě nepoznávám C. Stal se z tebe zlomyslný bezcharakterní hajzl. To, že jsi vymyslel tuhle zkoušku pro A o tom svědčí. Mohlo mě to napadnout. A, promiň...

 

A: Jdi ode mě pryč B. Jenom proto, že jsem šel k tobě, na tvojí stranu, děláš, že si mě vážíš. Cítíš se polichocen, že by kvůli tobě někdo obětoval kamarádství. Jsi normální sobecká kurva. Zmije jedovatá. Kdybych v té vaší zkoušce řekl, že se radši budu kamarádit s C a na tebe se vykašlu, bral bys to teď proti mě vážně jako tady C.

 

Každý odchází jiným směrem.


Garth
11. 07. 2005
Dát tip
zajímavá hádanka :)

Pitrisa
17. 02. 2003
Dát tip
oj oj Pedro gratuluji k povidce a k nalezeni Charmse...napsala jsem neco podobnyho taky..:-]]

wasabi
02. 01. 2003
Dát tip
Zkus jeho deník. Vyšel v nějakym souboru.

pedro
11. 12. 2002
Dát tip
díky všem kulturním referentům, už jsem si pořídil Daniil Charms - Bába, ve vydání Volvox Globator. Destrukce motivu bych tomu stylu říkal.

Pišinka
06. 12. 2002
Dát tip
:o) Beru A,B i C.Dám je od krabice od kopaček a za tejden uvidíme

m11
03. 12. 2002
Dát tip
t

tanganika
03. 12. 2002
Dát tip
C řekl: Nenávidím B. A, jestli s mnou chceš dál kamarádit, už se s B nebudeš bavit. Vyber si, buď já, nebo B. dnes mas za tuto vetu tip!!!

Kennyny
03. 12. 2002
Dát tip
to je zajimavý ale přesto že mam kapelu o trech se nam tohle jeste nestalo :) asi jsme kamaradi :))) tip *

Narvah
02. 12. 2002
Dát tip
Zmije jedovata, he....:) *

pedro
02. 12. 2002
Dát tip
charmse neznam, mel bych?

Narvah
02. 12. 2002
Dát tip
Je, mohl bys, je to legra. Treba s tema babama, he...

pedro
02. 12. 2002
Dát tip
kdy už přestanu mít u jména to N? Dráždí mě svojí zbytečností.

Radost
02. 12. 2002
Dát tip
to N je tam proto, že nestojíš o hlubší kritku, myslím stejně si myslím, že za všechno může C, protože "zkoušel" a zkoušení vychází z nepřesvědčení, z potřeby potvrzení...

pedro
02. 12. 2002
Dát tip
RADOST: z tebe mluví B N znamená Nováček

Radost
02. 12. 2002
Dát tip
ne, ze mě mluví R :-) (a taky trochu horečka) v tom případě tam budeš mít to N tak dlouho, dokud budeš nováček...

Cirilla
01. 12. 2002
Dát tip
je to tak, ale trojice jou halt blbý. Teda až na tu Svatou...

Plopez
01. 12. 2002
Dát tip
trojice nemusí být vždycky blbý, když si ty lidi nejsou uvažováním moc podobný. tři intelektuálové bez chasrakteru, to je peklo...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru