Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ahoj :o)

02. 12. 2002
0
0
1679
Autor
gennaro

dúfam, že časom tu budú nejaké príspevky

tak sem s nimi
Miroslawek
14. 07. 2005
Dát tip
a já myslel, že se jedná o lidi z okolí Buenos Aires, tak zas nic pro mne

KayTee
16. 04. 2004
Dát tip
Nešla som sem študovať, ale bývať a pracovať ;o)) Aj keď o VŠ sa pokúšať budem. Na Slovensku ma to nebavilo..tu je lepší život ;o)))

gennaro
15. 04. 2004
Dát tip
katty co si isla do prahy studovat ? teraz som tam bol nedavno, ozivit zase spomienky a oprasit trochu cestovatelske topanky, velmi pekny vylet bol. pracujes, ci studujes ? a si vlastne v prahe , vela otazok ? skrat to ak sa ti bude chciet... ahoj btw... na navsteve tu si vitana vzdy, vidis ze sa to moc nerozbehlo, nie som tu slavny clovek asi cheche...

KayTee
12. 04. 2004
Dát tip
Ja som žila 14 rokov v Lučenci ;o)) Ale to sa nepočíta, že? ;o))) Nepoznáš Filipa Kovala?

aramis
09. 03. 2004
Dát tip
aha, dalsi z BA ;o)

maia
26. 09. 2003
Dát tip
Asi si nenahodil nejaku tu spravnu udicku, na ktoru by sa vsetky tie blavacke rybicky chytili... :-)) Dat tam len taky jednoduchy prolog typu zoznamky - nemam si s kym pisat, tak napiste - velmi nezaujme. Nechcem Ta vsak poucovat. To by som si nedovolila. :-)

gennaro
04. 09. 2003
Dát tip
mozes samozrejme, vitaj :o) vzdy som rad, ked sa tu niekto novy objavi. ako sama vidis, nepodarilo sa mi moc rozbehnut tuto diskusiu, nie vela ludi sem chodi. ale to je problem viacerych uviaznutych diskusii tu na pismaku.

maia
03. 09. 2003
Dát tip
Nie som z Blavy, mozem aj ja? :-)

Naso
01. 08. 2003
Dát tip
Tak z Bratislavy je viacero Písmakov: už horeuvedené dámy Bix a Sýkorka alias Silvinka, moja maličkosť, potom prvé čo ma napadne je Nohead, Mythus (Senec), a ďalej už podľa abecedného poradia: Aneta, aqua, boto, britwa, čiastočne aj cloviecik_3, potom cosmosphereX, DarkMind, slávny dick, menej aktívni GOYATHLAY a Herghott, čiastočne Junkie_23, a ešte kybu, llm, LubKa, Lulu, Majoslav, Machuľa, pravdaže aj nebraska, potom padre, Pink, Ptah, rablo, Robe, Roger, romario27, Rucho, Saint_Ex, SAIGON, Sexyboy1, Somár, Svetielko TimoCyril, Traky, urdzikova, Vánok (ktorá už dlho-dlho nič nenapísala). vero, vlčica, vyo (hmm, tu už nie som si istý...), Zeko a Zly_Skriatok. Ospravedlnujem sa všetkým tým, ktorých som nespomenul. Vychádzam totiž zo svojich údajov, ktoré som naposledy aktualizoval asi pred rokom... Ani si netušil, že je tu toľko Blavákov (a ľudí z oklia BA), že?

Sýkorka
04. 04. 2003
Dát tip
ahoj, pripájam sa :o). Klub som objavila náhodne, som zvedavá. Ahoj sestri :o)

Bix
18. 12. 2002
Dát tip
som z Bratislavy a rada sa zapojim, pockam, ako sa to tu vyvinie :o)

gennaro
18. 12. 2002
Dát tip
no keby niekto, kto ma teraz v case ked bude viac volna, mal nejaky napad na "akciu" na dlhe zimne vecery sem zabludil, tak moze sa prezentovat. ja osobne strasne rad chodim do flamenca na stefanikovej ulici. super latino muzika, super atmosfera... aktuality su na www.latino.sk

gennaro
17. 12. 2002
Dát tip
ofcatko :o) zaujimavy nick... pocuvaj....bratislava sa dost za poslednych 10 rokov zmenila a to napodiv k lepsiemu (mam na mysli centrum mesta), tak niekedy ked budes prechadzat urcite sa zastav

ofčátko
16. 12. 2002
Dát tip
jujky :o) tak přeju hodně zdaru ! já jsem v BA nikdy nebylo...ikdýž...projelo jsem ji dvakrát, tam a sem, zas, ale chystám se...:( esli máte takovou klendru jako my, tak třesu tlapkama :o) dneska nám alespon napadl sníh - je to nádherné :o))))) hm, tak to je věru výživný příspěvek a hlavně hodně v duchu klubu ;o)))))

_fantomQ_
11. 12. 2002
Dát tip
to musím vyzkoušet. ikdyž nevím, jestli mám nárok, ... když jsem byl v Blave pouze jednou! ;o) ale bylo SUPER!! :o)

gennaro
11. 12. 2002
Dát tip
jeee prvy navstevnik mojho klubu, aj by som ti nalial, len neviem ako...v buducnosti budes vzdy ako host vitany. v bratislave vsetko po starom, mne osobne sa v takejto kose ani zit nechce, ale to je iba moj nazor, ktori nemusia mat ostatni... esteze je tu par klubov kam sa oplati ist...

gennaro
02. 12. 2002
Dát tip
prepáčte mi za tie hovadiny v tých novinkách, ale je už strašne veľa hodín a vytvorenie tejto diskusie bolo trošku zložitejšie. takže už je možné sem prihodiť svoj diskusný príspevok.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru