Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svět slepců

11. 04. 2000
0
0
1113
Autor
Amorph

Já chtěl bych mít malej domeček v poušti, počítat písek a smát se a spát. Čas by se ztratil, jak šípy v houští. Je to místo v oddělení nálezů a ztrát. Proč musim žít ve světě slepců, po sobě šlapou a bojí se smát. Dejte mi adresu nebeských jezdců, možná mě postaví tam, kde mám stát. Lidé se ztrácí, jak brouci v trávě, dneska ti mávaj a zejtra tě podrazí. Pak se ti honí myšlenky v hlavě, jestli i oni na něco narazí. Proč všichni lidé tady jsou slepí, po sobě šlapou a bojí se smát. Nechci už vědět, kam všechno letí, radši se zastavim a budu hrát..
Sarken
24. 04. 2000
Dát tip
hraj, jen hraj a probouzej lidi kolem sebe, snad slepé oči prohlédnou

Merle
12. 04. 2000
Dát tip
van - tú, van tú trý fór... :-))

Bambulka
11. 04. 2000
Dát tip
Můžu si zahrát s Tebou? Nějakou úsměvnou, sundáme šátek z očí ...

Šílená
11. 04. 2000
Dát tip
Amorphe nejsou slepí jen spí... (nejsem slepí jen spíme...) Co se navzájem budit? ...hezká. Jedna část mě trochu vyhodila ale pak mě napadlo asi zase písnička že? :o))) Asi se na tebe zítra půjdu podívat pokud to stihnu:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru