Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Heavy Head

05. 12. 2002
7
0
1221
Autor
sophieJ

Ležím tu s cigaretou v ústach

a rozmýšľam ako dlho som už mŕtva.

Kto ma asi nájde prvý?

Bude to jeho šťastie či nešťastie?

Bude to moje šťastie či nešťasatie?

Umierať s niekým spolu životom

je krajšie ako umierať sama.

Výsledok je ten istý.

Je to všetko v mojej hlave,

zachytené, hlboko vryté a nechce to ísť preč.

Je to tam, páli...

Rozožiera ma to pomaly a nehlučne.

Navonok nič nevidieť.

Je to všetko iba v mojej hlave

Svieti slnko a mňa to neteší.

Ležím tu s cigaretou v ústach

a rozmýšľam ako dlho som už mŕtva.

 


Hvezda1620
05. 12. 2002
Dát tip
Do háje, co se to na Písmáku děje??!! Jsem tu chvíli nebyl a najednou mám děsný problém poslat jakékoliv svoje dílko :-(((((. Že prý musím napsat alespoň 3 komentáře k jiným dílům - co to jako má být? A navíc, spěchám, za 3,5 hodiny mám vstávat a chce se mě DĚSNĚ spát!!! Napsal jsem "poznámky" k aspoň šesti dílkům - a co se nestalo? Pořád, to samé: Na kazde nove dilo je nutne napsat 3 komentare k dilum ostatnich. To si asi někdo dělá srandu, ne? Nebo, že by se to počítalo, mně neznámým způsobem? Já to snad neodešlu... :-(((.

Peeta
05. 12. 2002
Dát tip
Ležím tu s cigaretou v ústach a rozmýšľam ako dlho som už mŕtva... tak to je podle mě geniální verš, moc se mi líbí ta cigareta a zajímalo by mě, co je to za cigaretu:) vážně nádhera!!

Naso
05. 12. 2002
Dát tip
súhlasím s názormi, že tie predošlé básne boli lepšie... Tým však nezatracujem tvoje cigaretoležanierozjímanie... :-)

Astalavista
05. 12. 2002
Dát tip
Tohle se mi moc líbí, do ničeho se nenutíš a to básni jenom prospívá...!!!* Pozvu pár lidí...:o)

Nuitík
05. 12. 2002
Dát tip
děkuju za pozvánku.... je to příjemně trochu mrazivé...***

ta představa cigarety se mi ta¨m ěnajko protiví, ale jinak moc hezké...bolavé...

tanganika
02. 12. 2002
Dát tip
spomenula som si na kylie...mas aj lepsie basne!

Kvjetinka
02. 12. 2002
Dát tip
hmm.... myslim ze vim..... ?

Rowenna
02. 12. 2002
Dát tip
Je to zajímavé. tip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru