Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moje zákeřná choroba

03. 12. 2002
2
0
1122
Autor
Apajda

...

Chytla mě zákeřná choroba. Nejdřív jenom číhala, odkud mě zastřelí. Ale já jsem ji úspěšně bombardovala vitamínama Cé a podařilo se mně vykopnout jí zbraň. Pak jsem si jednou nedávala pozor a ta mrcha na mě skočila ze zadu a začala mě škrtit. Navíc vyhrožuje, že si přivede ještě kamarádku. Včera to vypadalo, že si odešla pro rukavice. Ale vrátila se se strunou. A tento příběh se skutečně stal, protože Chuck Norris se jmenoval Walker T. Ranger. A jak to, milé děti, dopadlo? To ještě ani já sama nevím.  
ondrech
23. 11. 2004
Dát tip
až na ten konec je to hooodně dobré...:-))))))

Si asi welkej drsňák?????????? Jasně Chucku, ten největší !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Apajda
25. 02. 2003
Dát tip
Pišinka: To je jak v ty pisnicce "a tento pribeh se skutecne stal, protoze muj velitel se jmenoval T. Taxis Taylor

Pišinka
06. 12. 2002
Dát tip
Ten začátek se mi docela líbí.Připomíná mi to jednu pohádku.Ale obávám se,že Čak Noris mi zůstane záhadou. :o)

Hvezda1620
05. 12. 2002
Dát tip
Do háje, co ce to na Písmáku děje??!! Jsem tu chvíli nebyl a najednou mám děsný problém poslat jakékoliv svoje dílko :-(((((. Že prý musím napsat alespoň 3 komentáře k jiným dílům - co to jako má být? A navíc, spěchám, za 3,5 hodiny mám vstávat a chce se mě DĚSNĚ spát!!! Napsal jsem "poznámky" k aspoň šesti dílkům - a co se nestalo? Pořád, to samé: Na kazde nove dilo je nutne napsat 3 komentare k dilum ostatnich. To si asi někdo dělá srandu, ne? Nebo, že by se to počítalo, mně neznámým způsobem? Já to snad neodešlu... :-(((.

Nazir
05. 12. 2002
Dát tip
sračky?....možná:-)

houmles
03. 12. 2002
Dát tip
kecy v kleci, prdy do vetru, televizni kultura. bejt ve vyteru, mas ho tam.

Apajda
03. 12. 2002
Dát tip
Co? Věren své přezdívce? Žejsou na písmákovi takoví tupci, to jsem fakt nevěděla. Jediné srozumitelné kecy v kleci.

houmles
03. 12. 2002
Dát tip
protože Chuck Norris se jmenoval Walker T. Ranger

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru