Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kým je?

04. 12. 2002
0
0
1008
Autor
Bluďa

Ani já sám nevím Kým je? Možná je spíše iluminací.

Kým je?

 

 

     Záře noci. Jasná a přesto pro mnohé plná nicoty. Zničující černota.

Čím je? Co ukrývá?

     Tisíce spících duší, jež spí a doufají v další ráno. Tisíce vědomí v náladách nepříliš vzdálených depresím.

     Noc je paní snů, avšak probouzí i strach. Strach neovladatelný, ba dokonce i panický - hrůzný.

     Pocity chladu. Mrznoucí tělo. Schránka duše, která dokončuje svoji pouť. Noc je láskou, krásou, tajemstvím, nepřítelem i vysvobozením.

     Noc je matkou představ a otcem fantazie, jejich synem je strach.


Padalka
03. 04. 2003
Dát tip
myslím, že je tu proto, aby bylo světlo výraznější.

Hvezda1620
05. 12. 2002
Dát tip
Do háje, co ce to na Písmáku děje??!! Jsem tu chvíli nebyl a najednou mám děsný problém poslat jakékoliv svoje dílko :-(((((. Že prý musím napsat alespoň 3 komentáře k jiným dílům - co to jako má být? A navíc, spěchám, za 3,5 hodiny mám vstávat a chce se mě DĚSNĚ spát!!! Napsal jsem "poznámky" k aspoň šesti dílkům - a co se nestalo? Pořád, to samé: Na kazde nove dilo je nutne napsat 3 komentare k dilum ostatnich. To si asi někdo dělá srandu, ne? Nebo, že by se to počítalo, mně neznámým způsobem? Já to snad neodešlu... :-(((.

Hm

no...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru