Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Temný pokoj

04. 12. 2002
4
0
992
Autor
Naty

rozléhá se zvuk

tma

špinavá zem, smrad a nekalé procítěné stěny

ví, co si mají myslet?

Zatuchlina, plíseň, zavřená okna

zatemněný zrak zůstává dál

 

 


Naty
07. 12. 2002
Dát tip
Né, rým ne, to by tam nešlo....tlouklo by seto s myšlenkou

Hvezda1620
05. 12. 2002
Dát tip
Do háje, co se to na Písmáku děje??!! Jsem tu chvíli nebyl a najednou mám děsný problém poslat jakékoliv svoje dílko :-(((((. Že prý musím napsat alespoň 3 komentáře k jiným dílům - co to jako má být? A navíc, spěchám, za 3,5 hodiny mám vstávat a chce se mě DĚSNĚ spát!!! Napsal jsem "poznámky" k aspoň šesti dílkům - a co se nestalo? Pořád, to samé: Na kazde nove dilo je nutne napsat 3 komentare k dilum ostatnich. To si asi někdo dělá srandu, ne? Nebo, že by se to počítalo, mně neznámým způsobem? Já to snad neodešlu... :-(((.

sampo1
05. 12. 2002
Dát tip
tak já se zapřemýšlím, ale mohla bys mě trochu ťuknout

Naty
05. 12. 2002
Dát tip
hvezda...a proc to pises sem? :-o

Zinovjev
05. 12. 2002
Dát tip
Chtělo by to rým, zkus to třeba to pujde...

WiruZ
04. 12. 2002
Dát tip
zajímavé..... dost... přemýšlivé...taktéž dost.....tipuji.....rád...*

takové...přemýšlivé, bez hranicm, možná malinko neukončené ?...

Eliz
04. 12. 2002
Dát tip
Dost zajímavý.Mě osobně to dost láká. Ne,že by mě snad lákala ta zatuchlina a plíseň,ale to dílo.Je zvláštně zpracované a dá se nad ním pořádně přemýšlet.

Naty
04. 12. 2002
Dát tip
Je to hodně o přemýšlení

Glass
04. 12. 2002
Dát tip
been sitting in silence safe inside four walls (Levellers) ... je to hodně...šedé... :o) ale típnu, neb se líbí!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru