Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Samota

12. 04. 2000
2
0
1280
Autor
Semis

Toto vzniklo pred par lety jako pisnicka a vlastne skoro vsechno co pisu, pisu jako pisnicku.

Skleničky nedolitý, čekám sám, kdepak jsi ty. Po městě bloudíš sama, s cizíma myšlenkama. Co asi o lásce vím, nemyslím, už jenom sním, že zase pozvou mě ven tvý oči hnědý, jak podzimní den. Zatím jsem sám, jen nabírám kila, zapomínám, kde je má síla, kde je můj cit. Samotu znám, od mých dveří našla si klíč, teď se mnou tu žije a nechce pryč jít, nechce jít pryč, nikam pryč. Doplna doliju sklinky, tu druhou samotě dám, na všechny nádherný chvilky, strávený s tebou už zapomínám. Pravda až na dně bývá, a tak ve víně utápím žal, samota zas na mě kývá, abych jí nalil a další dal. Pořád jsem sám, jen nabírám kila, zapomínám, kde je má síla, kde je můj cit. Samotu znám, od mých dveří našla si klíč, teď se mnou tu žije a nechce pryč jít, nechce jít pryč, nikam pryč. Samota opilá namol, k půlnoci vypadla z okna, když jsem se rozběhl za ní na jejím místě tebe jsem potkal. Jsem první, kdo ti kdy nalil, dodnes jsi pila jen sama, konečně vím, že tě znám ty jsi ta tajemná dáma. Tak už tě mám a poprvé věřím, že nejsem sám, zámek z mých dveří hned vyměnit dám. Samota nesmí přes můj práh, nikdy víc a já nevím, co říct ti mám, co ti mám říct, co víc ti říct. Skleničky nedopitý, už jsme tu jen já a ty...
je to opět síla*!

Sarken
24. 04. 2000
Dát tip
to mě fakt dostalo

Semis
18. 04. 2000
Dát tip
Merle: Až přijde správný čas a bude aranžmá hotové do detailů, tak to určitě udělám.

Bambulka
13. 04. 2000
Dát tip
Škoda, že počítač neumí zpívat, chtěla bych slyšet tu písničku!:-) Ale nikdy nejsme sami, jen se dobrovolně uzavíráme před okolním světem!

Jákob
13. 04. 2000
Dát tip
Čoveče fakt jen ta melodie mi scházela :o)

Merle
13. 04. 2000
Dát tip
nechceš to zeMPéTrojkovat?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru