Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nedělní myšlenky

08. 12. 2002
8
0
1699
Autor
Severkanova

 

NEDĚLNÍ MYŠLENKY:

Nejdeš mi z mysli-jak verš

co nedá mi stání
a tepe do mých spánků

svou nežnou existencí.

Jsi básník mé duše
jenž lahodnýma očima
a svým hlasem mne uvádí 

do každého nového dne.

Jsi strom
jenž objímá pro mne celý svět
a okrášlený láskou

skládá mi jej k nohám.

Jsi má povodeň
co zavlažuje mne
rozbouřenými city nových poznání
neskonalého štěstí.

Jsi má zahrada
v níž užasle od Tebe přijímám
věnce z jabloňových kvítků
co opojují mne k zešílení.

Jsi můj keř
na kterém se já, šípek, vyhřívám
v podzimní svatozáři
namalované Tvým planoucím srdcem.

Jsi mým mostem
jenž chladí mé spánky rozpálené závratí
a ochraňuje mne
od světa zkrápěného deštěm samoty.

Jsi mé nebe
složené z duhových ptáků
kteří svymi křídly odnášejí
chmury odloučení.

Jsi můj vzduch
naplněný laskavým větrem
přinášejícím rosu
do mé neskonalé touhy po životě s Tebou.

Dec. 9, 2002
------------------------------------------------------


alim
04. 02. 2003
Dát tip
doufám, že si tě ten, komu tvé vyznaní patří, plně zaslouží, tak jako ty hvězdicku...:-))))))

Severkanova
04. 02. 2003
Dát tip
kajka: zmena ve mne?? OBROVSKA :-))) A tobe preji velky objev, ci aspon neustale mensi objevy ... alim: vim, ze i on si zaslouzi hvezdicku . Dekuji obema )))

kajka
24. 12. 2002
Dát tip
Žádná změna v tobě? Ani ta láska není změnou? :c) Pro mě ano, velkou, pokaždé, když ji zase objevím!

Severkanova
18. 12. 2002
Dát tip
Less, diky prediky :-)))

Less
17. 12. 2002
Dát tip
Ja nemám slov.... něco tak pěkného tak zamilovaného jsem už hodně dlouho nečetla... je v tom vidět že toho dotyčného člověka opravdu miluješ... a on tebe... že se zahrnujete láskou a že ti skoro zavidim.... kdyby tak měl mě někdo rad....... jeden ale o to vetší MEGATIP*

WiruZ
13. 12. 2002
Dát tip
no jo.... proste nadhera ty se uz asi nezmenis:))))))) A ani bych ti nejakou zmenu nepral a ten co o nem pise.... to snad ani neni clovek:)))) Nadhery takrka mu zavidim.... a tobe taky za ty vyrazove prostredky poskladane do sebe tak jako by ani pro nic jineho nikdy nebyli stvoreny.....********!!!!!!!!!

Severkanova
13. 12. 2002
Dát tip
WiruZ: jemine, nektere zmeny v zivote jsou potrebne, jako treba nejaka stagnace, ale tento pozitivni "status quo" primo vitam....at proboha zadna zmena ve mne neprichazi...mne je takhle moc dobre...ohledne tech vyrazovych prostredku: ja fakt nevim - je to nejaky "tajemny" gejzir z meho vnitra... Dekuji moc Tobe a vsem milym, kteri se tu vyjadrili...:-)))

Severkanova
11. 12. 2002
Dát tip
Ollin: Nekdy citim, ze je velice potrebne "vylit si dusi" - a vysledek muze prinest pozitek ze cteni i druhym..a radost...ale hlavni jsou me city a me radecky... A dekuju za poklonu a tipek :-)))

Jose17
10. 12. 2002
Dát tip
Je to tak upřimné vyznání, že se téměř ostýchám k básni něco psát. Zdá se mi, že Tvůj slovník se stává bohatší a obrazy působivější /na př."déš´t samoty"/. Z nedělních myšlenek čiší nedělní pohoda. "T"

Severkanova
10. 12. 2002
Dát tip
Sky: Dekuji za Tvou milou a neustalou prizen - a jsem uprimne rada, ze se Ti me basne libi. A, samosebou, diky i Tobe, cajke. Jose 17: Dekuji za hezka slova a hodnoceni mych citu vlozenych do jakes/takes poeticke formy (or, vice versa...) I ja citim svuj vlastni pomaly "rust" (cas od casu) - je pravdepodobne, ze rostouci intenzita citu vede ke snaze vyjadrit se bohatsim slovnikem. Tusim, ze stale vice a vice prede mnou zacina rozkvetat louka plna prekrasnych ceskych vyrazu, o jejichz existenci jsem ve svem ubohouckem (emigracnim) c. slovniku nemela dosud ani poneti.... :-)))

nádhera...některé výrazy jsou tak jemné...a vůbec sedlo k srdíčku t

Severkanova
10. 12. 2002
Dát tip
Dekuji :-)))

Ollin
10. 12. 2002
Dát tip
Tedááá Severkanová- myslím že tu nemám co dělat- to je opravdu krásný- to asi nikdy nesvedu- sem to skusil a vyšlo mi to tak nějak selsky tvrdě. .... asi bylo štěstí že mi to nešlo odeslat. ........ jo a dík za přivítání :-))

Čajke
09. 12. 2002
Dát tip
krásně napsané...*

Skyvagrant
08. 12. 2002
Dát tip
Jsem pouhým Tvým čtenářem, který obdivuje Tvou tvůrčí invenci..Být tak tím kterým se zabýváš ve svých verších...Ze srdce mu Tvou přízeň přeji asi je šťastným... Moc hezké -Tip.....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru