Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noční

13. 04. 2000
4
0
1795
Autor
clovrdka

Bez komentáře...

Jak ráda bych Ti chtěla říct,
"Miluju Tě čím dál víc!",
nemůžu si pomoci,
marně koukám do noci.
Usnout se mi nedaří,
najednou mě touha zaplaví,
chci Tě líbat, s Tebou se smát,
zůstat s Tebou napořád.

11. 4. 2000


....a dost!!

Igor
25. 04. 2002
Dát tip
Aspoň na chvilku mě to naplnilo optimismem, jenom víc takovýchto dílek a bude snad na světě světleji!!!

také milučké vyznanie.......:)

Krel
24. 01. 2002
Dát tip
jéé...to je hezké vyznání...!*

Amanda
24. 01. 2002
Dát tip
Kraaasne vyznani uplne cisi hrejivym citem... jo jo zase jedno pohlazeni pro me srdce romantika... ja proste nemuzu jinak nez...!*

lupo
15. 01. 2002
Dát tip
Amen

Sarken
24. 04. 2000
Dát tip
tohle vážně nepotřebuje další slova

Merle
18. 04. 2000
Dát tip
človrdka: nejde o líbí nelíbí (tudíš vkus) ale o neobratné (neznělé rýmy) podání... ale jak říkám, vyznání se nedají kritizovat, jen sem tě chtěl upozornit na něco, co je (podle mě) chyba.

clovrdka
18. 04. 2000
Dát tip
Merle, PS Dobře, teď už chápu a omlouvám se za špatné pochopení!

Merle
17. 04. 2000
Dát tip
vyznívá to dost neobratně (nedaří zaplaví - huh), ale vyznání se nekritizují, tak toho nechám...

clovrdka
17. 04. 2000
Dát tip
Merle Je to věc názoru, každý jsme jinej a tudíž se nám líbí něco jiného. Prostě máme jinej vkus a o tom to celé je. Někomu se líbí to či ono a dalšímu zase úplně něco jiného!

PS
17. 04. 2000
Dát tip
Mno, musím se Merlíka zastat. Určitě hovořil o FORMĚ, která vskutku neobratná je (a tamto nedaří-zaplaví je fakt síla!), ale co se týče citů a myšlenky, tam není co vytkout a kritizovat... Snad jen tiše závidět. :o)

clovrdik
14. 04. 2000
Dát tip
líbí :-)) a můžu se tě pak zeptat ( v soukromí ), o kom to je ? :-)))))

Bambulka
14. 04. 2000
Dát tip
Tak proč to všechno neuděláš? Jo, je v tom hodně touhy a citu, líbíí!

clovrdka
14. 04. 2000
Dát tip
clovrdik Jasně, že můžeš, ale stejně (až si tohle budeš číst) už to nebude potřeba!

clovrdka
14. 04. 2000
Dát tip
Bambulka Dělat to nemusím, vlastně, když to tak vezmu dělám to kdykoliv to jde. O té touze a citu to celé je, je to kvůli tomu psané a je fajn, že na to alespoň někdo přišel!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru