Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vlak (o smyslu zivota)

14. 04. 2000
2
0
1145
Autor
Chrjac

Ve svete jsme se narodily A ve svete zemreme!

Ten svet jako nadrazi, Ve kterem jsem bloudil. Co jsem chtel – sam jsem nevedel, Nadrazi je, ja jsem sam. Porad mne rikaly: “Jdi Tam!”, V noci se zdavaly spatne sny, Kazdej mne chtel neco rict, A ja jsem chtel svuj svet najit. Hledal jsem ne ja - Hledal muj duch meno Tvorca. On duse mou vzkresil, Na vlak svuj mne posadil! Slovo tve – je muj vlak, Srdce topi jako v krbu! Ja letim, letim k Tobe V upornem potoku. Pocekat? – Ne, uz staci, Uz jsme dlouho cekali! Ten, kterej ceka i ted’ – Hori v praznote Svych skutku, svych rutinnych skutku. Ja tak jsem zil a vlkem vyl, Myslel jsem, ne rozumel, Je v tom smysl zivotu, Kdyz kolem jedna marnost, Kdy porad delas chyby, Kdy nejses jisty v zivote? Teda na co, zeptas se ty, Bydli clovek na zemi? Ale je Ten, Kdo ma lasku k tobe, Tvuj zivot On ne necha. Dal sve slovo On pro tebe, Abys vecny zivot mnel!
Miroslawek
30. 05. 2000
Dát tip
Who wants to live forever?

Marigold
20. 04. 2000
Dát tip
tap tep

Merle
17. 04. 2000
Dát tip
Bestyják :-)))))))

jACK
17. 04. 2000
Dát tip
tip top

BESTYJÁK
14. 04. 2000
Dát tip
02/853642 číslo mého psychoanalitika to sem znal jednoho a ten měl utquelou představu ,že je Windendona (mezinárodní rychlík) Za Ústím mu špatně přehodili vexl a on se srazil s lokálkou na Děčín. uf

Hackman
14. 04. 2000
Dát tip
věčné hledání (tady trochu schizofrenické) dá se hledat i jinak

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru