Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nic nevoní

15. 12. 2002
0
0
984
Autor
kobliha

Sem bych nepsal nic,pokud dovolíte!

Přeju Hezký a Veselý prožití Vánoc,hodně pohody ,míru  a lásky.Tohle všechno přeju každému návštěvníkovi tohoto dílka,dík!
Narvah
17. 12. 2002
Dát tip
To je strasne ujety. Jsem chtel spachat sebevradu a ty mi prejes... Pekne dekuju...

Aki
16. 12. 2002
Dát tip
aki je debil, páč se mu nelíbí, dyž se někdo snaží k svýmu zviditelnění zneužívat vánoce... asi tak nějak...

Aki
16. 12. 2002
Dát tip
...nějak si to totiž trochu protiřečí s tím, co jsi tu vyplodil před pár tejdnama... cituju: "Vy si tady hrajete na VELKý literáty ,intelektuály a všemožný nevim co ještě, ale jednou si člověk přijde z vás dělat trochu srandy a vy se hned chytnete .A teď pro lidi ,co mi psali ty podařený kritiky.: Ste na hlavu,ale hlavně ,že si tady spolu rozumíte ,vy Makovice nadrnčený ,přemotivovaný a prostě a jednoduše ste na vod-pis." ať si každej udělá úsudek sám...

hurvinek
16. 12. 2002
Dát tip
krásny a vesely vanoce vsem pekny novy rok a hadejte se jak chcete

dodka
16. 12. 2002
Dát tip
sem tady nová, a koukám, že si budem rozumět! ..brzo vám něco napíšu ať vidíte JAK moc padlej na hlavu může někdo bejt PS: aki, no tak, nežer to táák:) a kobliho ty nebuď včerejší a předveď se nám pěkně křupavě do zlaťoučka a ukaž do v sobě máš ..nebo jestli seš bez náplně:) dejme koblize šanci, třeba nás uvnitř překvapí ..dyž už sou ty X-mas, svátky vánoce a klidu

Rowenna
16. 12. 2002
Dát tip
Děkuji.

Hauský
16. 12. 2002
Dát tip
Aki promiň ,ale do tohohle já se nechci už míchat,stačilo mi pár jiných podobných sporů... a teď se blíží Vánoce a já se nechci rozčilovat aspoň tady ... tak ti přeju krásné Vánoce pod jehličím a křídly lásky pa p:)a

Aki
16. 12. 2002
Dát tip
Hauský: a já se hádat chci! a chci a chci a chi a chci!!! a jestli mi někdo hned nezaváže střevíček, tak ho kopnu do hlavy!! :o)) jinak - hezký vánoce i tobě :o)

tloudev
16. 12. 2002
Dát tip
AKI NA HRAD! a jeziskem si vytrete prdele. rychly a bezbolestny. Houmles, t.c. Tloudev

Aki
16. 12. 2002
Dát tip
tloudev: v Rusku jsou s tímdlec už před náma, tam to, pokud vím, neslavěj už dávno, asi je to pro ně moc imperialistickej svátek :o) ale na hradě bych asi moc dlouho nevydržel... páč já když někoho pošlu do prdele, tak ho pošlu do prdele a neřeknu něco jakože je mi líto, pane ministře, jsem momentálně velmi zaneprázdněn hrou v piškvorky, to zemětřesení bude muset počkat do zítřka... asi by se mnou udělali nějakou tu defenestraci, nebo by na mě BIS vyhrabala, že jsem se jako malej pokoušel zjistit, jestli jsou chrousti fakt nesmrtelný... (mimochodem, fakt jsou :o))

Aki
16. 12. 2002
Dát tip
tloudev: v Rusku jsou s tímdlec už před náma, tam to, pokud vím, neslavěj už dávno, asi je to pro ně moc imperialistickej svátek :o) ale na hradě bych asi moc dlouho nevydržel... páč já když někoho pošlu do prdele, tak ho pošlu do prdele a neřeknu něco jakože je mi líto, pane ministře, jsem momentálně velmi zaneprázdněn hrou v piškvorky, to zemětřesení bude muset počkat do zítřka... asi by se mnou udělali nějakou tu defenestraci, nebo by na mě BIS vyhrabala, že jsem se jako malej pokoušel zjistit, jestli jsou chrousti fakt nesmrtelný... (mimochodem, fakt jsou :o))

Krel
16. 12. 2002
Dát tip
:-))

Aki
16. 12. 2002
Dát tip
jéje, dokonce 2x... tu kopii pošlete do státního archívu... až budu slavnej, tak to můžou vydražit... jako třeba Džeksnovy trenky... :o)

Hauský
16. 12. 2002
Dát tip
Aki a já ti v tom ne a ne a ne nebránim:-) uhádej se třeba k smrti a ten střevíček si vem sebou:-)))

Amanda
16. 12. 2002
Dát tip
hezky :-))

Aki
15. 12. 2002
Dát tip
víš co, koblyho? di do háje... :o)

Hauský
15. 12. 2002
Dát tip
JuJ to je ;o)))

Keiko
15. 12. 2002
Dát tip
kde se to koná?:-)))))

kobliha
15. 12. 2002
Dát tip
aki je debil a každej tu ví,bez rozdíl

Keiko
15. 12. 2002
Dát tip
kobliho! kazíš tu vánoční atmosféru, bez rozdíl :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru