Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jin a Jang

16. 12. 2002
1
0
363
Autor
Kréta

Láska-magické slovo

Láska - vesmírné magické slovo a nejněžnější cit, který nás pozemské tvory dokáže rychle zocelovat,ale stejně tak i rychle zabíjet.

 

V každém z nás i v té nejvyprahlejší bytosti je ukryto semínko nevídané krásy,lásky, vůně.Stačí ho zavlažit,aby se otevřelo, probudilo k životu a rostlo do krásy.

 

Moje slova jsou jen vodou, která zavlaží a probudí to krásné v tobě, Ty , pozemský človíčku.

 

Až splynutím našich srdcí prolne JIN a Jang a rozplyne se rozdíl mezi pohlavím , bude ve vesmírné paměti navěky zapsáno, že kdysi ,v nedozírné minulosti na krásné modré planetě zemi, kde existoval prostor a čas, žili lidé, jako muži a ženy, jsme ty i já poznali nezapomenutelné tajemství vesmírné lásky.

 

Vkládám do tvého srdce lásku, Ty , nezapomenutelný lidský človíčku.


Myšlenka
23. 06. 2003
Dát tip
tip, jak já ti rozumím...

Radost
18. 12. 2002
Dát tip
:-)))))))))))))))))) sákryš... zrovna vy tři jste ti správní kritici na tenhle druh iluzí... takoví tři králové... tři králové deziluze (k textu: jo, hezká pohádka, moc milá, dává naději, někomu...)

Narvah
17. 12. 2002
Dát tip
Uz se probud!

m11
16. 12. 2002
Dát tip
láska...........myslíš tu biochemickou reakci podmíněnou základníma pudama? proč ta lyryka okolo?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru