Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

na cestě

18. 12. 2002
2
0
1196
Autor
nikdo

už jsi viděla trávu

proti světlu noci?

ukázal bych ti ji

zatím se jen ubíjím myšlenkami

proč jsi dnes zase nepřišla

čekal jsem a doufal

že opět tě spatřím

vlasy o kterých si myslím že voní

oči ze kterých mám strach

rty když se pohybují

bojím se těch slov

tvé tělo mě svádí ke hříchu

...

budu jen čekat

jednou se objevíš

s chutí

zase se líbat


Lukri
27. 02. 2003
Dát tip
to je perfektní vyznání, ale co má přijít, samo přijde, i kdyby měl člověk čekat velmi dlouho, stojí to za to...

Celinka
22. 02. 2003
Dát tip
Kuba_r: Ty kritiky si myslel asi moje,ze?Hm... Mimochodem pozdrav mi Janu... Chci ji uz strasne dlouho napsat,ale porad jsem nenasla odvahu... Cel.

Sunflower
19. 02. 2003
Dát tip
Moc krásnej začátek,škoda že to čtu tak pozdě..

Kuba_r
23. 01. 2003
Dát tip
Nejsem zrovna mistr v psani kritik, ale libi se mi to. A mimochodem ty "kritiky", jsou taky docela poctenicko. Zdravi KUBA.

Celinka
04. 01. 2003
Dát tip
Hi,tak jsem slyšela,že ses přece jenom dočkal, fakt Ti to přeju... Jen jsem slyšela ne příliš optimistickou kritiku na ni, ale budiž, TY sis určitě vybral správně.... Jak Tě znám (jsem znala)... Jinak jsem se chtěla zeptat, proč na kritiky vůbec nereaguješ... No ignoranta v sobě nezapřeš....

Celinka
24. 12. 2002
Dát tip
Ahojky Sadam: nerada bych tady zahájila veřejné diskuzní fórum,ale aspoň jednou dvěmi větami budu reagovat, ju? Díky za tu vůni, můžu Ti doporučit Gliskur nebo jak se to piše,balzam Wella,vlasovou kuru z Avonu a skvěle prášky za 2 kila, víš které, že?Hi....

Celinka
21. 12. 2002
Dát tip
Hm... On the road... Možná by neškodilo trochu interpunkce, nemyslíš? Jinak jak tak pozoruju, tak ti u každé dívčiny voní vlasy a já myslela, že voní jenom mně...:-). To sis ve svém alkoholovém opojení někdo vysnil? Váhám nad skutečností nebo fikcí...Myslím,..., že si někde na rozhraní... A plácáš se tam a nevíš, kam zapadnout... Ale zas na druhou stranu, si věčný snílek, to se ti neupře... A líbí se mi moc jedna věta.... že její tělo tě svádí ke hříchu... Ty máš celkově problém odolat, mi tak připadá, že všechny ženy jsou silnější než ty... jen si vzpomeň na incident ve vchodě...:-). Ale celkově mám z tohoto tvého dílka dobrý pocit, i když se divím, že nemáš strach, že by tě někdo ..., že si někde na rozhraní... A plácáš se tam a nevíš, kam zapadnout... Ale zas na druhou stranu, si věčný snílek, to se ti neupře... A líbí se mi moc jedna věta.... že její tělo tě svádí ke hříchu... Ty máš celkově problém odolat, mi tak připadá, že všechny ženy nebo panny jsou silnější než ty... jen si vzpomeň na incident ve vchodě...:-). Ale celkově mám z tohoto tvého dílka dobrý pocit, i když se divím, že nemáš strach, že by tě nekdo opět nezačal buzerovat a terorizovat... No jak tak sleduju, tak dneska asi fakt nešetřím ironií... To jsem celá já... však mě znáš, teda však si mě znal... A klidně dál doufej... Ale všechna naděje se rozprášila po světě... Tak se pak neulekni výsledku svého snění...

Celinka
21. 12. 2002
Dát tip
nikdo: Nějak mi blbnuj komp, tak mi promiň, že mám ti kritiku trochu zmatenou...:-)

mne se to libi zvlastni, snove tip

Shammann
18. 12. 2002
Dát tip
No mě to nějak vůbec literarně nepřijde.

jusqua
18. 12. 2002
Dát tip
To je v pohode. Literatura nie je len metafora na metaforu. nikto by takuto basen nenapisal, ty nie si nikto ale je to dobry napad na meno...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru