Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Je mi na blití

23. 12. 2002
3
0
974
Autor
Darkman

Prosím vás máte tuhle krásnou kopii vašeho hovna ještě jednou ale v modré barvě?

Ale to víš že tě miluji jinak bych ti asi nekupoval tak drahé dárky...

To je škoda že není sníh, aby se ti ty vánoce líbily....

Ty si ale koupil krásný stromek....

Sice jsem nevěřící ale vánoce slavím kvůli tomu že už to prostě tak je dlouho..

______________________________________________________

 Lež, špína, sebeklam....

Je mi absolutní záhadou proč lidé blázní vždy jen o vánocích. Vždyť v roce je mnoho chvil kdy máme naše blízké raději než o vánocích. Třeba mi přijde absolutní blbostí Ledeckýho text sliby se maj plnit o vánocích.to je naprostá kravina..Takže celej rok můžu lhát jako svině a o vánocích se ze mě najednou stane snad sám Ježíš.

Takovejma kecama jsem zkazil už pár lidem pohodu vánoc takže musím připustit že se taky měním, protože celej rok mám vánoce doslova a do písmene v prdeli.

Jsou to sice svátky posílený staletou tradicí, ale nejhorší na tom je to že celý ty roky si lidi vlastně lhaly.....


estonia
23. 11. 2003
Dát tip
Mě chyby nevaděj,ale je to až moc tvrdé,i když na tom něco je...I když tvrdá,nekompromisní kritika je to nejednoduší,viz toto dílo,taky to dělám...Někteří lidé,to třeba myslej doopravdy...Někteří ne...

estonia
23. 11. 2003
Dát tip
Mě chyby nevaděj,ale je to až moc tvrdé,i když na tom něco je...I když tvrdá,nekompromisní kritika je to nejednoduší,viz toto dílo,taky to dělám...Někteří lidé,to třeba myslej doopravdy...Někteří ne...

Agáta_212
08. 11. 2003
Dát tip
Ani by mi tolik nevadil ten mentorský nádech jako ty hrubky (lidi lhaly - to snad ne). A bez těch výrazů by to taky nešlo?

BorisCvek
09. 04. 2003
Dát tip
Je každého věc, zda Vánoce slaví nebo ne. Ovšem souhlasím s tím, že odkřesťanštěné Vánoce ztratily veškerý smysl a že jsou plné lži a tupého konsumu. Vánoce jsou o Kristu, nikoli o stromečku, dárcích a předsevzetích a a rodinné pohodě atd.

Krel
25. 12. 2002
Dát tip
chm..

Notreal
23. 12. 2002
Dát tip
no, něco na tom bude.....souhlasím trochu jinak by to podal :-), ale to už je prostě systém....*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru