Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prepač, že žijem

18. 04. 2000
0
0
1452
Autor
Zázrak

Prepáč, že žijem! Prepáč, že milujem tento svet! Možno Ti stojím v ceste, po ktorej chceš prejsť. Možno predbehla som Ťa a odtrhla na lúke kvet, ktorý práve Ty chcel si si odniesť. Prepáč, no ja mala som radosť z ružových lupeňov, bola som šťastná z ich krásy. No TY nazbieral si hŕbu kameňov... Hádzal si a triafal si... Nie do mojho tela, mojich noh či ruk, lež do srdca, z ktorého kvapká sladká krv, užialená klamstvom zbabelých múk prebiehajúcich sa, ktorá z nich bodne prv. Ktorá prv zabolí! Ktorá prv zabije! Prepáč, že žijem! Prepáč, že musel si ma niekedy stretnúť! Ľutuj, ako ja ľutujem, že pijem z kalicha nenávisti, z kalicha mojich slaných sĺz, ktoré skončili na jeho dne. Všetko sa točí ak v začoravanom sne, keď dobodaní sme skrz na skrz zlostnou šialenosťou moci. Keď zvíťaziť si chcel a nechal ma bez pomoci, užialenú v tmavej noci. Prepáč, no už je mi jedno, či mi prepáčiš...
Junkie_23
25. 09. 2001
Dát tip
Vetou prepáč mi, že žijem sa ubližuje zo zúfalstva....... Stará známa fráza: Ubližuješ tým hlavne sama sebe..... Ničíš si karmu a za to ti veru len tak dakto nestojí...

Kyslik
12. 07. 2000
Dát tip
co povedat... NEOSPRAVEDLNUJ SA NIKDE A NIKOMU ZA TO ZE ZIJES! je to udel nas vsetkych.. :-) zacinas sa pozdavat, uvidim dalej...

Anonym
08. 06. 2000
Dát tip
ALOHA!!!! ;o))))). Za Tvoje myšlienky a slová by som Ti dala tip ;o)))) Súhlasím s Tebou. Tak vidíš Zázrak, je nás viac takých, čo by Ťa najradšej odviedli preč zo slzavého údolíčka. ;o)))

Silvinka
08. 06. 2000
Dát tip
Jejda, anonym je Silvinka! ;o))))

ALOHA
02. 06. 2000
Dát tip
tiež si myslím, že je to iba momentálny stav, vyliala si tie pocity sem na chodník, a teraz sa pozeráš ako po nich budeme chodiť ? radšej by som ťa vzala za ruku niekam preč ALOHA :-)

Zaja
23. 05. 2000
Dát tip
touhle dobou už to snad přebolelo znám tyhle stavy

zolli
18. 04. 2000
Dát tip
Vím jake to je kdyz BOLÍ... fouk fouk..myslím, že znám tvoje srdce ale neznám tvůj žal.. myslím ze znam tvuj zal ale tve srdce?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru