Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dopis na rozloučenou.

18. 04. 2000
0
0
672
Autor
Chavale

Vím,že psát jako svůj první příspěvek Dopis na rozloučenou,je poněkud divné a asi to vyznívá směšně,ale je to kratičké a já nemám na nic delšího zatím čas.

Neumím to.Pořád mi to nejde. Snažím se,jenomže čím víc se snažím,tím míň mi připadá,že to k něčemu je. Asi se ze mne stává schizofrenik. Ráno se probouzím s duší vyplašeného člověka,kterému Bůh nedovolil být sebevědomým,ale i přesto se nechce jen tak snadno vzdát.A tak se snaží. Večer však přivítám jako kritický pozorovatel sebe sama hledící na trosku,na ubohé nic,jenž si s trpkostí v duši musí přiznat,že objekt jeho kritiky se nenarodil do správné doby. Nevidím nikde východisko.Nemůžu pro svůj život najít prostor.Asi se ztrácím sama sobě,ikdyž to,co skutečně chci,je nalézt svou vlastní identitu.Skutečnou identitu a ne jem člověka s rozdvojenou duší.Má to cenu?
Aj ked, zivot je kurva, Nic vecne netrva, Pridu aj tie lepsie dni, Tak vstan a zit nezabudni...

JenJá
25. 04. 2000
Dát tip
ŽIVOT MÁ CENU STOJÍ ZA TO HO ŽÍT, VŽDY. hlavu přiměřeně nahoru koukat kolem sebe...

Jákob
20. 04. 2000
Dát tip
i já souhlasím s přáteli v řadě přede mnou a drží Ti palce, Vaš rozdvojený dvojník :o)

Šílená
19. 04. 2000
Dát tip
Chavale - "nalézt svou vlastní identitu a ne jen člověka s rozdvojenou duší". Co je to vlastní identita? Taky jsem se s tím dost dlouho trápila. Ale nemá to cenu, věř mi - nesnaž se nacpat do nějakých hranic svojí podstatu. Každou chvilkou se měníme - přetváříme, vyvíjíme. S tím nic nenaděláš - snaž se s tím naučit žít a mít se rád a vážit si sám sebe. To je první krok k tomu aby si mohl mít rád i ostatní a vážil si jich. Vykašli se na šablony a nech se vést LÁSKOU... ...a otázka jestli to má nějakou cenu? život má STRAŠNĚ VELKOU CENU! JE TO NÁDHERNEJ DAR!:o)

Merle
19. 04. 2000
Dát tip
hmmm kdybych měl duši JEN rozdvojenou... :-| jinak souhlasím se šílou a slyjem

Silvinka
19. 04. 2000
Dát tip
Všetci to už povedali za mňa :o). Vieš, vzdávať sa je strašne jednoduché, človek to môže urobiť kedykoľvek, no ostať a žiť, hľadať a nachádzať, na to treba odvahu, tak ju nájdi, ja viem, že ju tam vo vnútri seba máš! :o)

Sly
18. 04. 2000
Dát tip
no človíčku, hlavně neotevírej okno. kterému Bůh nedovolil být sebevědomým - myslíš že bůh něco dovoluje? my si určujeme svoje stavy a vše, co se nám děje...

saggit
18. 04. 2000
Dát tip
To víš, že to má cenu, a jakou. Koukej se víc kolem a míň do sebe.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru