Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

dát...

28. 12. 2002
2
0
1126
Autor
dizzy

tohle bych snad ani neměla zařadit do haiku,je to spíš jenom takovej pokus...navíc doufám,že se spíš zamyslíte nad obsahem než nad formou :cD

proč dávat lásku

jen jednomu člověku?

rozdejme ji všem...


houba
31. 01. 2003
Dát tip
docela líbí.... souhlasím

turandot
24. 01. 2003
Dát tip
:-)...už sem s tim smířená...

dizzy
22. 01. 2003
Dát tip
já myslím,že většinou je to naopak,člověk zestárne a to moudro pořád nikde...doufám,že to nečeká i mě...

Seregil
20. 01. 2003
Dát tip
Já myslím, že to jde turandotko, ale je to zatraceně těžký...

turandot
19. 01. 2003
Dát tip
Seregile:-).....došlo mi to nedávno, z tvejch básniček...že ty jsi konstantně zamilovanej:-)...fascinuje mě to...chtěla bych bejt jako ty...nemít ve všem guláš....chci zmoudřet, ale zároveň nechci zestárnout...myslíš, že to de...?(zatraceně vážně)

Seregil
16. 01. 2003
Dát tip
Zajímavé uvažování ... já jednu lásku mám a všem ji dávat nechci - myslím, že jsem zestárnul a zmoudřel....

dizzy
08. 01. 2003
Dát tip
mě se láska dostává...jestli tobě ne,tak je mi tě líto...láska má spoustu forem,sex je jedna z nich,ale myslím si že ne podstatná...hippies chtěli(a chtějí)lásku...nejde jen o sex,ale o lásku jako celek,o mír,to je taky forma lásky,i když spíš porozumění...

Radost
07. 01. 2003
Dát tip
zaměňujete hrušky, jablka a petržel proč do lásky hned zatahujete sex, partnerství, věrnost? co má společného láska a morálka hippies? a co se týče toho rozdávání: nemůžeš dát něco, čeho se ti samotné nedostává...:-((

dizzy
05. 01. 2003
Dát tip
stačí když jentak potom řekneš(děsně překvapeně)žes myslela,že ste se na tom přece domluvili...bud to přenese přes srdce,nebo ne...(spíš ne...)kluci sou v tomhle vůbec krapet...(jak jen to říct...)

turandot
05. 01. 2003
Dát tip
...tupí.....:-))))JO!!!!

turandot
04. 01. 2003
Dát tip
hele, Káčí, a to ale musim rovnou hledat parťáka co holduje tý "volný lásce", co? To už potom jako nejde jentak říct....:-), viď? Sakra, volná láska, no já to začnu prosazovat.....:-)to by bylo, aby se to neuchytlo:-)

turandot
01. 01. 2003
Dát tip
....hehe...tak to je ovšem výrok:-)))....hele, stojim za tim, jenže každej člověk, chce bejt ten jedinej tvor, on jedinej chce mít právo tu lásku přijímat.....zkoušelas někdy tudlenctu teorii vysvětlit klukům:-).....beznaděj sama:-))))ze zkušenosti....

dizzy
01. 01. 2003
Dát tip
o tom je volná láska,je to skvělá věc...ušetří spoustu žárlivosti a smutku a hádek...ale většina kluků to vážně nechápe...stejně vás mám všecky ráda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cD

Semeno
30. 12. 2002
Dát tip
ůůůůůůůůůůůůůůůů Já ti něco řeknu, dívko. Je nádherný rozdat lásku všem. Máš pravdu, ač to neni nic novýho. Jenže z tvech, no úst, to neni to praví, když to řikáš ty, tak je to vono. Jenže na druhou stranu, ..každýmu, dle jeho tužeb, mám pocit, že je to tak už od nepaměti, ..že jeden, a jedna. Ale když někdo chce, měl by mít prostor! Hergot. Jo. A máš můj tip. Aby všichni věděli!! :o)))))))

Cirilla
28. 12. 2002
Dát tip
někdy nejde jí dát někomu trošku víc :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru