Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Směju se

19. 04. 2000
4
0
1469
Autor
witchbaby

V mexické vlně ztrácím se v turecké lázni topím se v anglickém dešti usychám vysokou čínskou zeď odmykám V maďarském čardáši točím se americkou bublinou dusím se skotskou whisky se zalévám na perském koberci odlétám a směju se (tý naší blbý český náladě) .....:-))))
Wopi
21. 03. 2001
Dát tip
:-)))

Sarken
03. 05. 2000
Dát tip
chápete, jak někoho můžou moje záchvaty smíchu rušit? Ta babča s harlekýnem si mě nějak nevraživě prohlíží, asi za chvilku ukáže zuby…a za to můžete bando Vy!!!

Lampář
25. 04. 2000
Dát tip
taky tak :o)))))))

Merle
20. 04. 2000
Dát tip
Lyryk!!!!! :-)))))))))

Bříza
20. 04. 2000
Dát tip
snim goudu z Hollandu jenom tak pro srandu v rokfóru z Bretagne koupu se ve vaně syrečky z Moravy puchem mě otráví to měkkým chlebem se naperu předem Champagne upíjím do střívek nabíjím prasátko z mixéru (asi se ......mi udělá stejně špatně jako Klárce) :c)

PS
20. 04. 2000
Dát tip
Vy zdegenerované hovada! :o))))))))))))))))))))))))))))))))) Jsem na veřejném místě, nemůžu se tu smát jako debil! :o)))))))))))))))) (No už se stalo... :o) No jste prostě dokonalí. :o) Witchi, gratulace, fakt sqělé a tu délku bych nijak zvlášť nenatahoval (odpověď na tvé krYtYky :o) Ale ostatní se předvedli fakt úžasně, proto se tu taky furt tak směju... :o))) 100 tipů je fakt málo. :o) Akorát Klárce to moc nevyšlo. (Možná tam jen zapomněla do závorky připsat "volný verš" :o))))

B.Ezejmenij
20. 04. 2000
Dát tip
:)))))))))))

Anonym
19. 04. 2000
Dát tip
:-)

Merle
19. 04. 2000
Dát tip
:-D

Klárka
19. 04. 2000
Dát tip
Mohu připojit gastronomickou sločku? :-) K italským špagetám na chvíli francouzské vínečko (jen bílý!) Maďarskej guláš sežeru, po ruským vejci se mi udělá špatně... :-)

Anonym
19. 04. 2000
Dát tip
...jako když se rozproudí THC v krvi...

McCoal
19. 04. 2000
Dát tip
Pěkný :-)))))

Lyryk
19. 04. 2000
Dát tip
sto tipů by bylo málo:ooo)) K Vídeňské kávě si přisedneš V Tokajském příšeří vybledneš Havajský věneček odhodíš Kašově vtipná vždy - odpovíš?

witchbaby
19. 04. 2000
Dát tip
Vídeňskou kávu ráda si vypiji s ruským hrdinou ve skotském tartanu Srovnáme bílou a černou magii Kdopak ví, zda dárek (lyrický) dostanu? :-))

Bambulka
19. 04. 2000
Dát tip
A až tohle všechno najednou nastane, pak bude mír!:-)))

Anonym
19. 04. 2000
Dát tip
Prima a 100 tipů je fakt málo

Semis
19. 04. 2000
Dát tip
A co bratři Slováci? :->

witchbaby
19. 04. 2000
Dát tip
A co takhle: V maďarském čardáši točím se tam uprostřed Slovenského krasu tak jsme se bratře rozvedli v 00 středoevropského času...... ....no,nicmoc

Lyryk
19. 04. 2000
Dát tip
Slovenskou halušku polykám na lůžku Slovenské povstání nemá dnes nadání Veď ja by som povstal ba priam z prachu ulice Keby ma budila tanečnice z Lůů z Lúúúčnice

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru