Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Souboj se zbraněmi

19. 04. 2000
3
0
967
Autor
Semis

Toto je další písnička, kterou jsem přežil.

Jasný záblesk - zase střílíš, nech’ mě přežít aspoň chvíli. Malou chvíli – velkou válku, potom sám dám hlavu k špalku, klidně sám si najdu katy, nech mě přežít do výplaty, jenom oslavím tu chvíli – - to že žijem, že jsme žili. Jenom týden na svobodě, nenechám nic na náhodě, stihnu všechno, co jsem zaspal, žádný malér, ani naschvál. Těch moc není, sám to vidíš, já se snažil, ne však příliš, jenom nech spoušť na pokoji, dej mi týden já se bojím. Jasný záblesk, z hlavně šlehá plamen, nemám zdání, kde je bůh a kde je ámen, Teď si myslíš, nemá šanci ujít trestu, má to malou chybu – já mám neprůstřelnou vestu. Jasný záblesk a já střílím, nenechám ti ani chvíli, vidíš, jak se karty mění, chvíle před chvílí už není. Jenom silným přeje štěstí, žádné čtyřlístky a pěsti. Zaváhal jsi – to jde hravě, teď tu ležíš s dírou v hlavě.
clondaik
25. 01. 2002
Dát tip
Je to silný.......Tip

zase síla.sakra*!

Sarken
03. 05. 2000
Dát tip
beze slov

Merle
20. 04. 2000
Dát tip
HŇ HŇ HŇ HŇ (krysí smrť má radost) :-))))))))) zbytečně dobrý a tipíkem

Bambulka
19. 04. 2000
Dát tip
Než se příště do někoho pustíš, nech si to ještě chvíli projít hlavou (ale ať to taky není kulka!:-)))

Stepca
19. 04. 2000
Dát tip
Jo šlapeto a není to jen tím, že znám hudbu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru