Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slzící déšť

04. 01. 2003
3
0
1322
Autor
clovrdka

Slzy omývají mou tvář,

déšť skrápí vlasy, co

jak hedvábí prý jsou.

 

Bloumám ulicemi, sotva

držíc se na nohou,

a těžko zadržuji pláč.

 

Vzal´s mi duši,

já zas tu tvou,

nechme už té hry,

hry na schovávanou...

 

4. 1. 2003


clovrdka
06. 01. 2003
Dát tip
Narvah sklapni, ano? jsi děsnej omezenec...a pokud ke mě chováš zášť, jakou chováš, tak si laskavě trhni nohou a čti si někoho jiného...nesnáším lidi, kteří se chvástají jako ty!!!

clovrdik
06. 01. 2003
Dát tip
pěkně se to čte :-); ačkoliv nutno podotknout, že slz máš ve svých básních požehnaně :-)

Narvah
06. 01. 2003
Dát tip
Jo, jsem omezenej k lidem jako ses ty. To ses konecne strefila. Blahopreji. Jinak, zacala sis ty. Ale ja toho necham. Nechci, aby jsi zase plakala.

katugiro
05. 01. 2003
Dát tip
poslední strofa je z toho nejlepší, i když by to pro rytmus chtělo ještě jednu slabiku v druhém verši... ("vzít duši" se mi zdá úplně v pořádku) celkově ale nic, co by mě oslovilo :)

clovrdka
05. 01. 2003
Dát tip
Narvah já vím....a jestli nejsi schopen číst mezi řádky, je to jenom tvůj problém...navíc - někteří chlapi jsou občas dost jednoduchý!!!

Amanda
05. 01. 2003
Dát tip
Kraaasne...zlomene...!*

Narvah
05. 01. 2003
Dát tip
Takove kecy mam nejradsi. Nedokazes-li odpovedet, generalizujes. To je ale ubohe. Demonstrace tvoji jednoduchosti. Vlastne uz me to napadlo po tom, co jsi napsala, ze bych mel vic premyslet. Pekne jsi to ted podtrhla. Mezi radkama nic nemas. Nic. Jen si to namlouvas.

Narvah
04. 01. 2003
Dát tip
Jak ti mohl prosim te vzit dusi, to mi vysvetli.

clovrdka
04. 01. 2003
Dát tip
víš, asi by ti neublížilo trochu přemýšlet...a ne jen tak číst slova...

Narvah
04. 01. 2003
Dát tip
Hm. No kdyz myslis...

Narvah
04. 01. 2003
Dát tip
...ale na otazku radeji neodpovis, vid?

miklunka
04. 01. 2003
Dát tip
Narvah: ti odpovim ja jo???...Kdyz nedokazes pochopit neco tak jednoduchyho tak to me teda vytaci...proste kdyz mas nekoho rad tak ti bere kousek z tebe(=dusi)...jenze to je asi tezko pochopitelny co?...:o/// Clo! je to pekny*

Narvah
04. 01. 2003
Dát tip
To ses teda pekne vytocena. Neni tam kousek duse, je tam duse. Pak si myslim, ze to tak nefunguje ani s tim kouskem. Doufam, ze se jeste poradne protocila. Skoda, ze jsem se nenarodil v te dobe, kdy kluci prohaneli na podzim kacu. To bych tu ted nebyl a nevytacel te.

Narvah
04. 01. 2003
Dát tip
To ses teda pekne vytocena. Neni tam kousek duse, je tam duse. Pak si myslim, ze to tak nefunguje ani s tim kouskem. Doufam, ze se jeste poradne protocila. Skoda, ze jsem se nenarodil v te dobe, kdy kluci prohaneli na podzim kacu. To bych tu ted nebyl a nevytacel te.

miklunka
04. 01. 2003
Dát tip
:o) ja se vytocim klido! a ty bez radsi nekam kde prohanej ty Kacky :op

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru