Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak Mimínek a Miminko měli zbraně

06. 01. 2003
9
0
1644
Autor
Tygřík

Je mi 10 let, už bylo. Miminko a Mimínek sme my s mojí sestrou.

Jak Mimínek a Miminko měli zbraně

 

Jednou k mimínkovi a miminku přišel voják s velkou bednou.

Když tu bednu otevřeli, viděli, že tam jsou zbraně. Byly tam zbraně: pistol, vzduchovka, puška, brokovnice, lehkej kulomet, těžkej kulomet, a protiletadlovej kulomet. S radostí podepsali smlouvu, že to armádě pohlídaj a že je směj používat klidně až nebudou mít náboje, a že si armáda dokoupí a prostě že bla bla bla bla.

Potom voják odešel a mimínek a miminko že si dou ty zbraně hned vyzkoušet.

Nejdřív začali s tou první, vzduchovkou. Mimínek byl první. Nabil jí a střelil do stromu venku. Zůstala tam dvacetimilimetrová dírka. Mimínek užasl. Miminko si vyzkoušelo pistol. Prostřelilo 20 papírů/štos/ dohromady. Mimínek vyzkoušel protiletadlák. Zbořil radnici.

Miminko vyzkoušelo pušku. Zabilo holuba.

Miminko a mimínek si ho upekli a zkoušeli zbraně dál.

Mimínek vyzkoušel těžkej kulomet. Zabil několik lidí.

Trochu se zastyděl. Miminko vyzkoušelo lehkej kulomet.

Postřelilo několik lidí. Taky se trochu zastydělo.

A mimínek vyzkoušel poslední zbraň: brokovnici. Zastřelil poslance.

Měl škodolibou radost. Zavřeli bednu a čekali na vojáka.

Voják zaťukal na dveře, vešel do domku, vzal si bednu a poděkoval a odešel.

KONEC


Imane
04. 04. 2004
Dát tip
noooo...tak nevím..

ondrech
03. 04. 2004
Dát tip
a pak si vzal miminek dvojitou brokovnici, namířil to na toho druhýho, seškrábal ho ze zdi, pak... Ne, kdyby tohle četl třeba dero, elyn, sleeping beaty, tak to hnedka tak shodí, že si rozmyslíte, na co se používají zbraně. Ale budiž.

Azzazela
14. 01. 2003
Dát tip
Jéé! :-))

Tygřík
11. 01. 2003
Dát tip
Ten by moh bejt.Ale bohužel v mym příštim ďíle.Tygr

Tygřík
11. 01. 2003
Dát tip
Děkuju.

m11
07. 01. 2003
Dát tip
tip za zabitýho poslance.........

Mrkvička
07. 01. 2003
Dát tip
Ježišinky.... t*

Schwalbe
07. 01. 2003
Dát tip
:o(

Ehmmm :-))))

JASAN
06. 01. 2003
Dát tip
Šikovný mrňata, šikovný.

malar
06. 01. 2003
Dát tip
A co takhle skobičák by nebyl? Vystřelil malou skobičku do řiťky štípla babičku. Hned nato letí pár skobiček na oči nevidí dědeček.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru