Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Anděl padlý na zem

09. 01. 2003
0
0
445
Autor
Skoula

A to jsem to blázen,
áááá spadl jsem to na zem.

Až u duše mě zebe,
ano já myslel na tebe.

A teď tu musím z lidmi žít,
asi půjdu někam pít.

A to hned . . .

Apokalypsa mé duše,
asi přijde brzdy.

Ačkoliv jsem anděl,
áááá lásko nevrátím se brzy.

Asi tak za sto let . . .

A proč ty pane nechal si mě uletět,
aj, já v nebi počínal si dobře.

A že lásku jsem měl?
A kdo by pro ní ronil slzy.

katugiro
12. 01. 2003
Dát tip
ááájaj... ale ta autokritika mnohé vysvětluje :)

Artemix
10. 01. 2003
Dát tip
První co mě k tomu napadlo byla jedna písnička od Jarka Nohavici. "Spadl bych dolů na betonovou zem, jak široký, tak dlouhý. Když padne noc já bez Tebe jsem, polámaný anděl touhy.."

moc nesedlo.....

Schwalbe
09. 01. 2003
Dát tip
hm, nic moc. (asi mi uniklo, o co v básni jde)

hurvinek
09. 01. 2003
Dát tip
nevim co tim chtel autor rici

Petra
09. 01. 2003
Dát tip
trochu to nedáva nejakú pointu... nevadí píš a píš !!!!! malo to naznačiť že aj anjel je len človek?:-))))

Skoula
09. 01. 2003
Dát tip
Na svoji obhajobu - ta basnicka je takovy basnicky experiment kazdy si vsimne toho ze kazda veta zacina na pismeno >a<. Jde spis o poteseni ze cteni nez o poteseni s mysleni a hloubani nad obsahem basne. A o co v basni jde: Jde o to ze se asi v nebi laska nenosi. Zkratka andel se nam zamiloval do nejake divky a za to byl svrzen na zem. Pak ale prijde na to ze stavel lasku nad povinnost ja vim je to krute ale v mem nebi to tak asi bezi. Takze jak pisu > A ze lasku jsem mel, kdo by pro ni ronil slzy < zname na to ze si uvedomil ze pochybil a ze souhlasi s trestem. Nebo taky ne . . . Ale jinak mate pravdu je to brak ; )

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru