Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sansára

21. 04. 2000
2
0
1023
Autor
Loca

Loca a Witchbaby tvoří někdy společně... (viz Hřbitovní Kvítí od Witchbaby)

Sansára „Musíme umřít, protože je známe.“ Umřít na ženy. Umřít na muže. Umřít bez muže. S políbením všech (tu a) tam, s políbením něh jak drahokam, co pomalu sládne nocí ženy. Žár tamburín a kastanět spaluje tmu a vějíř zvonů, spaluje tandem epigonů v nahotu políbených mužů, v políbení nahých žen… A v rohu perleťové kůže svůdná jak Mona Lisa umírá, protože musí umírá, protože může.
nicka
27. 04. 2000
Dát tip
promiň, mě to rozesmálo...

Merle
25. 04. 2000
Dát tip
soury, pro mě nic

Laďa
25. 04. 2000
Dát tip
Konečně jsem na něco přišla dřív než Lyryk. :)) Že Loca je dobrá, to už vím nějakou dobu.

Laďa
25. 04. 2000
Dát tip
Fakt ji mám dokonce i v Žebříčíčku.

Bambulka
25. 04. 2000
Dát tip
A umírá s pocitem štěstí, že je všechny poznala a to vše prožila ... Jo, dost dobrý, asi se vrátím i k těm předchozím:-)

Semis
24. 04. 2000
Dát tip
To mi padlo do notičky => TIP :->

Lyryk
22. 04. 2000
Dát tip
To tady ještě nikdo nenapsal, že se mu to líbí?? S hrůzou jsem zjistil, že jsi autor, který skoro unikl mé pozornosti a když jsem si konečně přečetl i ostatní tvoje dílka byl jsem překvapen, jak jsem tě mohl míjet.. Většina mě oslovila..

Stepca
22. 04. 2000
Dát tip
No, mám pocit! Žár tamburín a... i závěr dobrý.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru