Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Protest do ticha

11. 01. 2003
2
0
2367
Autor
Knihovník

Štěstí nidky nevyváží neštěstí. Láska nikdy nepředčí nenévist . A proti Bolesti , nic není . Možná že jen smrt je správné rozhodnutí - ale jasně, jak to můžem vědět, když jsme ještě živí ...

Až smrt ovládne zemi,

bude konec utrpení.

 

Štěstí odtáhne do pekla

spolu s neštěstím a

láska s nenávistí.

 

Chudáci či bohatí - už nebudou rozdíly .

Nebude tu totiž nikdo.

Mrtví nelitují.

 

Že tohle nechceš?

Že se máš teď fajn ?

 

Si jen sobecká kurva,

co do pekla,

pude první.

 

Tak přece :

mysli na ostatní ...

 

Žijem si tu klidně - jenže -

oblečení, auto, tvoje písí :

všechno z číny.

 

Pamatuj si má slova - ty půjdeš první .

 

Až smrt ovládne zemi,

bude to tu skvělý.

Až smrt ovládne zemi,

mrtví nelitují ...


houba
14. 01. 2003
Dát tip
tak jsem se na to zkusila podívat z tý druhý stránky....se ti přiznám,že s tím štěstím je to fakt ošemetný.....mají hladový děti někde v Africe stejnou šanci jako my?....no,pokud to budeme porovnávat z našeho člověčího pohledu,tak asi jasně ne,ale.....a teď,co je za tím ale,že jo?......Bůh (třeba?).......a proč jsou v Africe oni a ne my,proč to není obráceně?....mám pocit,že tady funguje něco,co nejsme schopni logicky,myšlenkově ovládnout,ale co zároveň dennodenně svým životem tvoříme.......ufffffff a co třeba projekt Adopce na dálku.....?

Knihovník
14. 01. 2003
Dát tip
Adopce na dálku, to je pěkné "gesto" ( tím myslím, že to nemá větší význam, ale je to alepoň pokus a to samozřejmě cením ) . Bůh nám nepomůže, a pozitivní myšlení ? Nic. Ale ani negativní myšlení nemá větší cenu ( ikdyž si myslím, že pomocí negativního myšlení najdeme chyby spíš ) důležité jsou činy, nebo alespoň začít přemýšlet ... A proč to není obráceně ? Někdy se cítím tak trapně. Mohl jsem být tam a ne tedy - měl jsem jenom štěstí. Nemám rád štěstí, tahá s sebou smůlu ...

nevím, ale myslím že už prolog mluví za všechno..... t

houba
13. 01. 2003
Dát tip
já ti nevím......taky mi kdysi vadilo pár podobných věcí, jako tobě,ale teď si myslím,že každý by si měl žít, jak je mu libo,protože změnit můžeš jenom sám sebe a svůj život a ti ostatní,i kdyby se utápěli v přepychu nebo čemkoli jiným,tak si z tebe můžou vzít třeba příklad,ale ty je nemůžeš nutit,aby byli stejní, jako ty.....jo,na hřbitově nejsou rozdíly....v pekle taky ne,v nebi taky ne.......ale co my víme :) víc optimismu do života :o)

hurvinek
13. 01. 2003
Dát tip
pripomina na mi to zname pojednani na tema nemam rad, jen ostrejsi a zbytecne

Knihovník
13. 01. 2003
Dát tip
houba - spis me vadi, ze ne vsichni mame stejnou moznost byt stastni . Nas optimizmus lidem v (nezavinene) bide asi nepomuze ...

katugiro
13. 01. 2003
Dát tip
hm...

Larkysa
13. 01. 2003
Dát tip
Asi Máš Houbo pravdu nezměníme nikoho jinýho, ale můžeme pomoc lidem kterým se nelíbí žít v tom čem vlastně žijou...NA druhou stranu knihovníku, asi kdyby každej dal kousek malýho štěstí dětem co trpí hlady, dostal bys ho mnohem víc zpátky, než si ho měl kdy předtím...Ale už moc kecám, máš to hezký *

Pavson
11. 01. 2003
Dát tip
připadá mi to dost slabý, nenávist vůči všemu jako program

Knihovník
11. 01. 2003
Dát tip
Vlastně to má spíš říct, že bude lepší, když nebud existovat žádná společnost, než ta stávající . Aneb - trápícíse zvíře radši zastřelíme .

Sirius
11. 01. 2003
Dát tip
Jen nebuď takový pesimista. Nic netrvá věčně. (Anebo: Dočkáš se...:)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru