Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sny

11. 01. 2003
1
0
490
Autor
Mlha

Smích je projevem radosti nebo by měl být. Každý mi dá za pravdu, že né vždy se podaří na tváři vykouzlit něco čemu by se dalo říkat úsměv. Kolikrát se změní v příšerný škleb. Jaký může být úsměv? Prátelský, vželý, součitný, povzbudivý, ... toto se většinou týká lidí, které známe nebo naopak neznáme vůbec. Zajimavé je podívat se na úsměvnou tvář našich nepřátel, když se snaží zakrýt nenávist nebo záporné pocity v kombinaci s vražedným pohledem. Pak se to vyrovná komedii na níž se dívate a nechápete smysl...

Smích je také různého až hrůzného druhu. Jsou dobře známy případy, kdy člověk záchvat smíchu neunese a v nejlepším případě skončí pod stolem.

Na druhou stranu smích léčí. Všichni mohou potvrdit, že úsměv někoho blízkého nebo smích pomohou víc než všichni lékaři dohromady.


.......

hurvinek
13. 01. 2003
Dát tip
***

katugiro
13. 01. 2003
Dát tip
a už první věta je pochybná...

Kandelabr
12. 01. 2003
Dát tip
hmm.aplikace nějaké nové teorie o vztahu nadpisu a obsahu? hmm fakt jsem se nic nového nedozvěděl...

inari
12. 01. 2003
Dát tip
hmmm, čekala jsem trochu víc...navíc fejeton je obvykle trochu zábavný...

Mathew
11. 01. 2003
Dát tip
bezvadný :) sice jsem se nedozvěděl nic novýho, ale z nějakýho důvodu mě to potěšilo :) * * * *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru