Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Významná bezvýznamnost.

12. 01. 2003
0
0
429
Autor
Isebel

Nikdy,nikde,nikdo,nic. Někdy,někde,někdo,něco.

Někde je chyba.Někde?...V něčem?...V někom?...

Možná?...Snad?.......PROČ?

 

Obrovská bolest ti zahlcuje srdce...Tmavne a černá...Bolest není zlá,jen bolí...Proč to proboha tak moc bolí?...Žít...Umřít...Mít...Milovat...Nenávidět...

Prosím Boha,Sebe i samotnej Život...Vyzraďte mi tajemství Štěstí...

Vím,že je ve mně,ale uvnitř je také obrovská bolest,nadějě a pocit lhostejnosti.Takové lhostejnosti,která zabíjí...

Život.Kouzelný stvoření cituplnýho tvora...

Život.Nekonečný utrpení,rány,křik,bolest,nenávist...

Blázínku...Jak moc chceš zjistit Pravdu?Jak moc chceš Žít?Jak moc chceš UMŘÍT?...

Proč hledáš pomoc?...

Najdeš ji?...

Kdo TĚ pochopí?...Si blázen.Blázen...Kdo pochopí blázna...Kdo dovede,kdo provede,kdo miluje,kdo nenávidí,kdo řve,kdo se směje,kdo je a kdo není...

špatný geny?...obrácená logika?...žádná logika?...

Žiješ a procházíš kolem ostatních,stejně jako oni prochází kolem Tebe.Považujou Tě za blázna, výtržníka, provokatéra, feťáka, šílence, hippíka, neznalce, nadšence, magora, kreténa, pablba, debila...

A nebo seš jim fuk.

Chodíš,myslíš,Žiješ.

Seš a nejseš.

Piješ a kouříš.

Nekouříš a nepiješ.

Co jsi?...Jestli jsi?

A co nejsi?...Jestli nejsi?

Potřebuješ, nemiluješ, cítíš i prožíváš.

Bolí to.Všechny ty malý postavičky na Zemi spojuje Bolest, Strach a Láska. Každej z těhle citů má svůj protiklad a slova příbuzný a podobný...A všechny tyhle slova znamenají jednu a tu samou věc...Včetně protikladů...

Můžeš pomáhat slovama a můžeš jima i ubližovat.Sobě,ostatním...

Ale nač? Proč?...

Proč sem se nenarodila?...Proč sem se narodila?

Proč existuju?...Existuju???...

 

Chci se zbavit slov...Chci se zbavit myšlenek...Chci se zbavit bolesti,křiku,řevu,utrpení,lhostejnosti,minulosti,budoucnosti...i přítomnosti...

Chci Žít,chci milovat,chci cítit,chci dávat,chci ponořovat svoje tělo do studený vody...A až si zvykne,nechat ho ůplně vysušit na sluníčku,a až si zvykne dát ho na rok do mrazáku,a až si zvykne hodit ho do díry a tam ho nechat ležet...Zvykne si?...Zvyknu si...?

 

Logický,nelogický...Blázen...

Nemocnej,chudej,starej člověk...Maniodepresivní,mladej,zfetovanej hippík...

Sem?...

Sem...

Miluju...A necítím nikoho milovat,tak moc  jako miluju.Možná je to pocit.Možná je to další část mý rozpolcený osobnosti.

Zkurvená schyzofrenička...

Deprese?Smutek?Zoufalství?...Hahááá...Není to ono.To jen bláznovství je.Nazvat to nemohu.Popsat ani přiblížit také ne...

Shluky písmenek tady všude nemaj smysl...Nepoví nic...Nevzbudí nic...

A ani nenechaj usnout...

Ta dělová koule uvnitř duše...Všechny barvy tam najdeš...Dokonce i ty,který neexistujou...

Nevyléčitelnej nádor na mozku...

Divadlo...Hrajte!...

Kapelo....Hraj!...

Ať se jeden blázen může radovat...

Blázen pro něž všechno bude vždy absurdní...Štěstí,smutek,šílenství,bolest,slzy...ó ty slaný kapky stejkající po tváři...

Shnilý maso,posraný prkýnko,děravý čelo...

 

Přála bych si bejt šťastná.

 


Je z toho vidět ta procítěnost, ale pocit není Úvaha, to jen k zařazení... Člověk jsi možná trošku smutný, ale hlavně hrozně zmatený, štěstí k tobě nepřijde samo, ty jej musíš hledat...

Cirilla
12. 01. 2003
Dát tip
to nejspíš každej...

StvN
12. 01. 2003
Dát tip
Střílíš slovama na všechny strany, cítím z toho zoufalost. Neni z toho ale vidět žádný rozřešení, urovnání, konečnej pořádek. Ai to chce psát dál.

inari
12. 01. 2003
Dát tip
Tak buď! Já jsem si jednoho dne řekla, že budu šťástná, a tak jsem :-)))

Kittie
12. 01. 2003
Dát tip
Já sem se taky nějak neměla čeho chytit, těch pocitů je tam děsně moc a přesně jak říká StvN : "na všechny strany".

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru