Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KONEC

15. 01. 2003
6
0
2120
Autor
sunnyangel

       Domluvila se s ním na půl sedmé. Tak jako vždycky! Chtěla tam být trošku dřív. Nevěděla proč, asi pro lepší pocit. A taky tam dřív byla! Přešlapovala u nemocnice už o čtvrt na sedm.

      Objevil se tak za 3 minutky. Nevěřícně na ni hleděl. Prohlížel si ji, jakoby ji nemohl poznat.

"Jsi tu nějak brzo, ne??" byl opravdu překvapen jejím nezvykle časným  příchodem.Podíval se na hodinky.

"Trochu jsem se šla projít..."

"Na poštu???"snažil se zavtipkovat. Ale nikdo se nezasmál.

"No...určitě na poštu..."říkala, když opět pevně sevřela obálku.

Co v ní bylo, on zatím netušil.

Její levá ruka překvapivě skončila v kapse její zimní bundy.

Měla takový pocit, že čekal na ten okamžik, kdy ji spustí dolů a její prsty lehce zašimrají na jeho.

Ale ... už se nikdy nedotkly.

"Tak jak se máš??" zeptala se trošku bez zájmu, ale pořád chtěla zachránit situaci.

"No...Hmm..ani se neptej!"

"A co škola?"

"Ještě lepší!!" dodal ironicky.

"Jak nakonec dopadl ten páteční večer??"

"Normálně jsme skončili až kolem šesté!!Pořádně jsme s Buginou zapařili!Znáš to."

"Hmm..super." snažila se o nějaký náznak optimismu..ale nešlo to...

"Proč jsi na mě nepočkala??"

"Jsi naštvaná??"

"Jo!!!"

"Tak proč jsi teda nepočkala??"

"Já jsem měla být doma o půlnoci. Byla skoro jedna hodina, když jsem z tama odcházela! Všem jsem říkala, že už fakt musím!! "

"Mně ne!!"

"Ježiši, Tome!!Ani ses na mě nepodíval, když jsem odcházela..nestojím ti ani za ten blbý pohled!!! Když vy jste se tak skvěle bavili..."

"Jsi naštvaná jen za ten pátek??"řekl svým flegmaticky laděným tónem jako vždy!! Ach jo, už aby to bylo za mnou!!

"Štve mě daleko víc věcí než ten pátek..."

"Třeba...??"

"Třeba mám pocit, že už si s tebou nemam co říct!"

Díval se do země a mlčel.

"Víš, věty typu-Musím sehnat cígo a Musíme zajít za Buginou, on má cíga,víš??- mě už fakt neberou..."

"A fakt nevím proč jsi mi říkal, že s tím na Nový rok přestaneš! Abych měla radost?? Sliby-chyby...Ale..to je jedno! "

Usmíval se...jí to moc vtipné nepřišlo...

"Ještě něco??"

"Já si nemyslím, že je v pohodě, když se mi čtyři dny neozveš...a když musím čekat jen na blbou odpověď na smsku 48 hodin..."

Nic neříkal...ona taky mlčela...tak šli asi dvacet minut.To šíleně mrtvé a nekonečné ticho je už oba znervozňovalo...

Docela ji zamrzelo, že se ani nezeptal jak se má...prostě jak se jí daří. Už ho nezajímala.

Byla pevně rozhodnutá už před týdnem, ale dnešek ji utvrdil. Bohužel..

Konečně mu dala do ruky tu obálku.

"To..je tvoje!" Otevřel ji, byla v ní jeho fotka.

"Hm..to jsem si myslel."

"Já..si myslím, že bude lepší, když se rozejdeme!! "

"Hmm..já už to tak nějak tušil...ale..rád bych byl překvapen opakem..."

"Jo..a to CD Fat boy slim??"

"Má ho Petr."

"Jo,díky."

Došli k rozcestí.

"Tak..ahoj..."řekl teď poněkud cize.

"Čau"

 Šla domů.Na tváři se jí vykouzlil úsměv.....

 

 

 

 

 

 

 


Katčenka
13. 06. 2003
Dát tip
...uz to ma za sebou... Pises skvele.Krasne se to cte.

Wopi
10. 04. 2003
Dát tip
do tolika už neumim ;-)

Gurroa
09. 04. 2003
Dát tip
copak bylo v obalce?

sunnyangel
09. 04. 2003
Dát tip
je to tam napsany..fotka..

Wopi
09. 04. 2003
Dát tip
31 vykřičníků je na mě moc... cítím se ukřičen... ;-)

sunnyangel
09. 04. 2003
Dát tip
teda ja napocitala 32 :-))

sunnyangel
04. 02. 2003
Dát tip
diky :-)no normalne asi ne..ale v tomhle pripade to tak nejak bylo...

pamadeus
03. 02. 2003
Dát tip
Líbí se mi, jak je to napsané. Takhle to normálně chodí? Ani nevím....*

Jeanne
27. 01. 2003
Dát tip
**

Pompejus
22. 01. 2003
Dát tip
Tos napsal za pomocí diktafonu? Je to úplně přesná kopie nějakého rozhovoru. Je vidět, že ti to v hlavě fakticky pálí! Jednoduchý, skutečný a nepřikrášlený. TIP

sunnyangel
22. 01. 2003
Dát tip
no diktafon tezko...:-))ale je fakt ze to tak bylo..a..jsem ona :-))diky moc!

sunnyangel
21. 01. 2003
Dát tip
Nemas za co.Sorry,ale tady nejde o to ze jsem psala o nas, ale o tom, ze jsem psala!

HappyCube
20. 01. 2003
Dát tip
Až na pár detailů a toho, že jsi ze mě udělala chladného vraha "andílků" to jde.Dík

sunnyangel
17. 01. 2003
Dát tip
???

hurvinek
17. 01. 2003
Dát tip
tak i takhle to konci......

Barbar
17. 01. 2003
Dát tip
Přečetl jsem si to pětkrát. Vono se řekne odvaha....... ..ale když to tak bolí ......nakonec teď se dá konečně zase žít BARBAR :-)

sunnyangel
17. 01. 2003
Dát tip
jojo..presne tak :-))ted se da konecne zit!!to trapeni uz nemelo cenu !!

StvN
17. 01. 2003
Dát tip
Holka mu pořád něco vyčítá, ale že je to její vina, to už jí uniká. Na první povídku slušný. Ale přesto - je to nudný, vleklý a nezáživný, na to že je to dialog. Ale tak to asi při rozchodu chodí.

sunnyangel
17. 01. 2003
Dát tip
jo..ono to presne takovy bylo..nudny.nezazivny..vlekly...nejhorsi vecer...:-(bleee jojo..jeji vina..hmm..jenze..proc myslis ze by to mela byt jeji vina??

StvN
17. 01. 2003
Dát tip
Její i jeho, samosebou. Jsou v tom dva.

sunnyangel
17. 01. 2003
Dát tip
jo to jo..mas pravdu..byli v tom dva..ale ten hlavni duvod byl..ze se s nim rozesla ona..ze on ji nastval vickrat..ne naopak..kdyby ona stvala jeho ..tak se s ni rozejde on..i kdyz ona pro nej uz asi nic neznamenala..je to takovy skoro vyrovnany...:-))

StvN
17. 01. 2003
Dát tip
Na tohle mám prostě jinej názor, tady o něm mluvit nebudu.

sunnyangel
17. 01. 2003
Dát tip
fajn :-)co clovek to nazor..to je jasny...:-))

sunnyangel
16. 01. 2003
Dát tip
:-))diky za to ze ses mrkla !!

Barbar
16. 01. 2003
Dát tip
To si přečtu aspoň třikrát. :-)))

fungus2
15. 01. 2003
Dát tip
jo jo. Tak to taky někdy chodí.

sunnyangel
15. 01. 2003
Dát tip
diky..ono je to ze zivota :-)

WiruZ
15. 01. 2003
Dát tip
no jo no....ale člověku se tak nějak občas i uleví....Nebo ne?

Kandelabr
15. 01. 2003
Dát tip
hmm no nevím...napsané je to tak nějak obyčejně. Hrdinka mě rozhodně nepřesvědčila o správnosti (a ani smyslu) svého jednání...

sunnyangel
15. 01. 2003
Dát tip
Wiruz: jojo..ulevilo se :-))a moc

sunnyangel
15. 01. 2003
Dát tip
Kandelabr: muj prvni pokus o povidku..tak nevim..no ale ja to nepsala s ucelem aby ostatni pochopili proc to ta hrdinka udelala!!zkusim se na to podivat trosku z jinyho pohledu..snad budou lepsi :-)ale diky za nazor :-)

Kandelabr
15. 01. 2003
Dát tip
tak na to že je to první povídka je to velmi slušné...tedy stylisticky, námět je poněkud jednoduchý

katugiro
15. 01. 2003
Dát tip
vypadá to, že když chceš napsat povídku ze života, musíš ho opsat jiným způsobem... :) je to trochu nezáživné, i když jde o dialog... jako první povídka, proč ne :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru