Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Schuze, Jeden z mnoha

18. 01. 2003
8
0
1368
Autor
Pitrisa

...prvni povidka je zamerena na kombinatoriku a druha opsana ze Zivot a Zena....

Schuze

 

Jeden se setkal s druhym, ktery s tretim prisel.

A ptali se ctvrteho, kde ma pateho?

Treti se predstavil druhemu a  prvnimu,

a kdyz dosel paty,

ktery byl pritel ctvrteho,

na ktereho bohuzel prvni, druhy, treti i paty

zapomneli,

predstavil se prvnimu, druhemu, tretimu

a kdyz uvidel svuj odraz ve vykladni skrini,

predstavil se sama sobe.

A ctrvty znechucene odkracel,

aby pockal na sesteho.

 

P.T.P. 03

 

Jeden z mnoha 

 

Kluk s modryma ocima a s rozcuchem na hlave,

klekl si na studenou zem a prosil me o ruku.

Ha ha , ja zasmala se prevelice

a nohou ho odkopla do dali......

 

P.T.P. 03


Empty
27. 10. 2004
Dát tip
Je to zajímavý a dobrý!*

Toxman
21. 02. 2003
Dát tip
Hodně čísel... Ale stejně tip. Život se vlastně skládá skoro ze samých čísel. :o)*

houmles
14. 02. 2003
Dát tip
u jednoho nejmenovaneho poskytovatele internetu, kde me zamestnali ten samy den co se odehralo tohle absurdni ne-drama

Pitrisa
13. 02. 2003
Dát tip
houmles...to bylo vycerpavajici....pri druhem radku jsem usnula a kdyby mi ma hlava nespadla na desku stolu a nevydala pri ni zvonivy ton v f dur, byla bych spala dalsich 100let...:-]]]....jsem rada,ze jsi to nevzal....kdepak vlastne delas ted?:-]]

JASAN
05. 02. 2003
Dát tip
Líbí

houmles
04. 02. 2003
Dát tip
ad prvni - neco podobnyho se mi stalo pri jednom pohovoru o zamestnani u blize nespecifikovane firmy. obsazeni: ja a tri kravataci, sexretarka, kavovar a stul s igelitovym ubrusem. po hodine cekani nakonec Prvni me usadil, vece: Aaa, takze vy jste pan XYBlabla Brekeke Ja: Ano, to jsem. Sexretarka: pardon, jen tady uvarim kafco, hned zmizim. Kavovar tise prede a bubla.. Prvni: naprahne tlapu a s gumovym usmevem mi ji podava. pote mi zacne predcitat muj vlastnorucne psany zivotopis. Nahle vchazi Druhy. Ja: prikyvuji.. ano ano.. ano, tak to bylo, ano.. Druhy: aaa, dobry den, vy musite byt pan XYBlabla Brekeke. Ja: Ano, to jsem, dobry den. Prvni: toto je pan druhy. Vas zivotopis vypada zajimave, ja mu jej jeste prectu.. (opet zacina cist zivotopis a obcas mne pohledem vyzva abych prikyvl. Sexretarka nervozne bubnuje prsty o igelitovy ubrus na nasem "jednacim stole" a nervozne sleduje kavovar, ktery nabira na hlasitosti. rozhodne se odejit, coz okomentuje rozkosnou vetou "ja se za chvilku vratim.." Prvni: pote co mi podruhe precte vizotopis (teda vlastne Druhemu), predstavi mi nepritomnou sexretarku vetou typu "to je jen nase Marcelka, dela tady kafe". prepada me panika ze bych snad u takove firmy moh nastoupit, a to i navzdory pohadkovemu platu. V tu chvili s dvojitym raznym zaklepanim vchazi na scenu Treti. Treti: Aaaaaa, pardon jdu trochu pozdeji, doufam ze jsem neco neprosvihl! Prvni: baze prosvihl, pan XYBlabla Brekeke se tu uchazi o praci pro nasi super mega spolecnost! a moznost spoluprace vypada nadmiru zajimave! Treti: dobry den dobry den - a opet ten krasne smoulovsky usmev - v tu chvili me napadaji teorie o vyhlazovani vrasek a znecitliveni oblicejove svaloviny za pomoci botulinovych soku. Prvni: Tak at to nezdrzujeme, tak jen v rychlosti. (zacne cist "v rychlosti" muj zivotopis a opet je na me abych prikyvoval. "v rychlosti" znamena ze vynechava podstatne veci, aby mohl papir dat do ruky tretimu a ten se mohl ptat na veci, ktere ma napsane pred nosem a ja abych mohl konecne prikyvovat nekomu jinemu.) v tu chvili se opet objevuje sexretarka: smarja ja bych na to kafe uplne zapomnela! v tu chvili me dochazi trpelivost a s vymluvou ze mne toho dne jeste ceka spousta prace odporoucim se z pohovorove kuchynky na ulici. telefonuji do pracovni agentury, ktera mi zprostredkovala tenhle pohovor a se slovy "mezi blbcema opravdu delat nemohu, je mi lito" odchazim se zamestnat do jine firmy. Tip za hezkou vzpominku.

waltr
30. 01. 2003
Dát tip
hmmm..../*

PrizraK
23. 01. 2003
Dát tip
tipp *** ovšem jen za tu první věc ... hle zde je... motanice z čísel ti docela jdou ... páč břichomluvec je vlastně o tom samém ... :-) Ovšem zde je klasická zápletka číselně řady ... :-)

Pitrisa
23. 01. 2003
Dát tip
PrizraK....no lepe uz bych to neokomentovala, vystihl jsi nevystihnutelne....diky :-]]]]...

Shammann
21. 01. 2003
Dát tip
odkopla do dale, to mě dostalo, čekal jsem, že spadne směrem ústa zem.-)

Pitrisa
21. 01. 2003
Dát tip
Shamman.... a to je ono.....cekas ocekavatelne a stane se presny opak...:-]]]]

hurvinek
20. 01. 2003
Dát tip
prvni me docela dostala

Drownedgod
20. 01. 2003
Dát tip
...no nic moc z toho nekouká i když v těch číslech by se jistě dalo ztratit...:-))

hydrantek
20. 01. 2003
Dát tip
:o))

StvN
19. 01. 2003
Dát tip
Přidávám se ke kondolenci.

Kandelabr
18. 01. 2003
Dát tip
tohle mě příliš nezaujalo. první věc připomíná rozpočítávadlo a v té druhé snad není nic...

katugiro
18. 01. 2003
Dát tip
v druhé opravdu není nic, v první alespoň nápad :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru