Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyznání

26. 04. 2000
0
0
625
Autor
Zralá

Jednou nastoupila a já ztratil naději. Zmizela. Na čas.

Čítám Tvé dopisy zas a zas bez dechu pročpak to skončilo? Moc bych chtěl vrátit čas o pár let dozadu, tropit zas neplechu, líbat Tě zas a zas, v pondělí (ve středu?) Neuhnout z cesty, jenž byla nám dána. Poručit srdci, které tak zklamalo mne, snad i Tebe? Však nalhat si nedalo, že se to nemá, nechalo hlavu mou trápit Tě, drahá. Těžko říct nyní zda bylas ta pravá? Proč ale místo máš vždy po mém boku? Proč na Tě myslívám na každém kroku? To nikdo netuší snad jen ON v nebesích svírat Tě v náruči toť můj sen z největších... Měl bych se zmítat teď, v ohni tom pekelném, za to, co poved sem, v Tvém srdci laskavém. Mohla bys odpustit, odpustit navždy??? Náš vztah nás ničívá, Ty to víš nejlépe, však láska v něm spočívá, prostá a čistá. A tak je, lásko má, navždy mým údělem, doufat a prosit Tě: VYSTUP UŽ KONEČNĚ Z TÝ TRAMVAJE!!!
Zralá
30. 06. 2000
Dát tip
Miroslave nemám lístek, nemám nic, nezbývá než znovu číst...

Miroslawek
28. 06. 2000
Dát tip
Je to sice moc hezký, ale REVIZE JÍZDENEK...

Zralá
04. 05. 2000
Dát tip
Bibša, kde jsi slyšela tu slovenčinu? Stepca, já sem kluk.

Bibša
04. 05. 2000
Dát tip
V prvním slově, no já bych česky řekla, čtu a oslovovala bych se v pátém pádě:-)

Bibša
02. 05. 2000
Dát tip
opravdu mi tam zazněla i slovenština ? :-)))) A co takhle přistoupit spíš do té tramvaje a upustit kapesníčei... :-)))třeba to zabere...

Stepca
28. 04. 2000
Dát tip
holky mě překvapujou .... taková jednota názorů ...

Laďa
26. 04. 2000
Dát tip
Snad ani nechtěj, aby vystoupila.

zolli
26. 04. 2000
Dát tip
ono nekdy vystupovat z rozjety tramvaje...

Bambulka
26. 04. 2000
Dát tip
ad zolli ... nekončívá nejlépe...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru