Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnes

20. 01. 2003
3
0
1450
Autor
Natrix

Ve školní jídelně.

Najednou mě zamrazilo v zádech

a všechno se ve mně sevřelo.

 

 

Zvedla jsem oči

    a dívala se přímo

            do těch jeho.

 

Zmatené hlasy v hlavě

      červeň ve tvářích

         a neurčitý pohled.

 

           Jeho oči

                    zíraly

                       na dno

                            mé duše.


Natrix
26. 02. 2003
Dát tip
(o:

Barbar
22. 02. 2003
Dát tip
Jeho oči zíraly na dno mé duše. Pocit strašný přitom krásný co se z něho vyvine Ať ti vrátí tvoje city ať vás láska nemine

tele
11. 02. 2003
Dát tip
snad už jsem to udělala, mám něco nového, tak tam kdyžtak mrkni:-) a díky, že mi věříš:-)))

Natrix
07. 02. 2003
Dát tip
Samozřejmě, že jsi. Já tomu věřím, tak to udělej taky... :o)))

Natrix
05. 02. 2003
Dát tip
Závidět? Proč?

tele
05. 02. 2003
Dát tip
že píšeš tak hezky, někdy si tak říkám, jestli jsem schopná napsat něco pořádnýho...

tele
04. 02. 2003
Dát tip
začínám ti závidět.. :)

Ryšafka
30. 01. 2003
Dát tip
Krásné, až na tu polemiku kolem

zajímavá diskuze tady... tak vám pošlu alespoň avizka ať máte radost :op :)))

Wopi
27. 01. 2003
Dát tip
díky :)

Wopi: slušně vychovanej :)))

Krel
27. 01. 2003
Dát tip
no jo no...taky děkuju...:-/

Krel: a hele další slušně vychovanej :)))))

Taranis
26. 01. 2003
Dát tip
teda ta je dobra , takova ze zivota 8) en je fakt dobra a dokazu si to i predstavit (i s tou jidelnou ) 8))

Natrix
26. 01. 2003
Dát tip
Neříkej... :o)

Natrix
26. 01. 2003
Dát tip
Drago: Já nevím co tam viděly. Mohlo to být všechno a taky jen malý zlomek. Myslím ale, že první možnost je pravděpodobnější.

Taranis
26. 01. 2003
Dát tip
rikam

Drago
25. 01. 2003
Dát tip
a co tam viděly? takové pohledy jsou nebezpečné... ...někdy vidí i to, co sám člověk netuší... moc pěkně napsané.

Natrix
23. 01. 2003
Dát tip
Dodala bych k tomu, že školní jídelna není podstatná z hlediska její funkce. Tedy alespoň ne v tomto mém díle. A on, to je právě to, není to láska. Je to člověk z jiné třídy a stále se nějak míjíme. Ale tohle setkání na mě nevím proč dost zapůsobilo.

Natrix
23. 01. 2003
Dát tip
Dodala bych k tomu, že školní jídelna není podstatná z hlediska její funkce. Tedy alespoň ne v tomto mém díle. A on, to je právě to, není to láska. Je to člověk z jiné třídy a stále se nějak míjíme. Ale tohle setkání na mě nevím proč dost zapůsobilo.

Bacil
21. 01. 2003
Dát tip
Jsem rád, že Tě po dlouhé době vidím, a to konkrétně v podobě básničky, smutné sice, ale o to hezčí... HSAL. Moc Ti držím palce.

hurvinek
21. 01. 2003
Dát tip
smutna ale prijemne pritom nadejna

Krel
21. 01. 2003
Dát tip
Wopi: ne mě se líbí všechno jen obdivuji Tvou rychlost a způsob jakým dokážeš podat něčí chybu...že ho rovnou nanakopeš do zadku:-/ mám dnes blbou náladu

Wopi
21. 01. 2003
Dát tip
Nezdá se mi, že bych vůbec někoho kopal do zadku (i když, pravda, občas by nutkání bylo) - Natrix jsem napsal slušnou prosbu (v době, kdy jsem to psal, tam samozřejmě ještě její reakce nebyla, jinak bych jí odpověděl, kterak na to. Po opravě kategorie jsem jí zas poděkoval. Osobně bych řekl, že "Prosím" a "Díky" má do kopání daleko. Dokonce mi to přijde slušnější, než upozornit ji s varováním na "kategorické bijce". Ale to holt je věc názoru.

Astalavista
21. 01. 2003
Dát tip
Nezpívám dobře, ale zato rád..:))))

Krel
20. 01. 2003
Dát tip
až na tu kategorii...změň to než se seběhnou kategoričtí bijci a vynadaj Ti:-))

Natrix
20. 01. 2003
Dát tip
nikdy nevím, do které kategorie to mám zařadit. Poradíš mi?

Wopi
20. 01. 2003
Dát tip
Prosím, změň tu kategorii. Tahle Tě neoprávněně vysouvá na titulní stranu, což je nefér vůči ostatním dílům. Díky. Krel: :-/

Krel
20. 01. 2003
Dát tip
Natrix: dej to do ostatní třeba...na tom se nic nezkazí Wopi: už jsi tu...

Natrix
20. 01. 2003
Dát tip
Omlouvám se. Byla jsem přesvědčena, že jsem to zařadila do kategorie ostatní. Zradilo mě kolečko na myši :o)

Wopi
20. 01. 2003
Dát tip
Krel: jo, jsem, nelíbí se ti na tom něco?

Wopi
20. 01. 2003
Dát tip
Díky, Natrix!

Astalavista
20. 01. 2003
Dát tip
Asi že láska prochází žaludkem...:))) Pokud ten dotyčný, kterému si koukala do očí, nebyl jahodový knedlík..:))) (chovám často k jídlu velmi vřelé city, ač to na mě nezanechává žádné následky...:)))

Cirilla
20. 01. 2003
Dát tip
co to bylo za kategoriji? ale něco takovýho jsem zažila se svopu první láskou, chjů, ale zjistila jsem, že se spíš hladově díval na ty jahodový knedlíky:o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru