Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Spasibo za lubov!!! (Diky za lasku)

26. 04. 2000
1
0
1065
Autor
Chrjac

Trochu v rustine!!!

Prosnulsa utrom rano Vsa ulica v smetane Vse derevja i doma V golubom tumane V etot den cudesny Ja chocu byt s tobou Diky te Boh nebesny Za tvoju lubov.
alina
01. 09. 2000
Dát tip
Blagodarjů Těbja,... promiň, už jsem přece jen z té školní ruštiny trochu vypadla. Ale musím Ti říct jediné. Neměla jsem doposud čas ani energii přečíst si všechny Tvé výtvory. A upřímně, nemám k nim moc důvěru. Proto jsem namátkou zatím precetla asi 3. Tenhle je jedinej, který se mi moc líbí! Proč nejsou v tomto duchu všechny Tvé ostatní věci!! Proč jsou ty ostatní tak nepřátelské a útočné, i když se v každé tolik dovoláváš Boží lásky!!! Tady bych ji poprvé asi byla schopna u Tebe hledat.Zkus se nad tím zamyslet. Napadá mne zatím jen jediné, ve své mateřštině cítíš hlouběji a uvažuješ vlídněji. Pokračuj v tom!!!!!

Saša
22. 06. 2000
Dát tip
Koukám, že je to spíše směs ruštiny a dalších slovanských jazyků ... :c))) ale jinak na ruštinu nedám dopustit - jen ti chybí azbuka, viď? :c))) a pár ruských slovíček, případně fonetický přepis :c) Prasnúlsja útrom ráno Vsja úlica v smetáně Vse děrévja i damá V galubóm tumáně V étot děň čuďésnyj Ja chočů byť s tabój Spasíbo Bog nebésnyj Za tvajú ljubóv Ale jinak je to milé, vážně moc milé ... :c)

Miroslawek
30. 05. 2000
Dát tip
Što takóje? Málčik...něchačů

Cid
10. 05. 2000
Dát tip
Gratuluji k novému jazyku. Začni dávat lekce.

Bambulka
02. 05. 2000
Dát tip
Taky dík! :-)

Bibša
02. 05. 2000
Dát tip
ja chaču tože byť s taboj:-))) smeju se protože to nechápu??? nebo je to fakt k smíchu a na dobrou náladu?

Print
27. 04. 2000
Dát tip
Moc milá změna!:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru