Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsem zas o den bohatší

26. 04. 2000
0
0
498

JE TO TAK JAK RIKAL PRITEL ZABA : Už je to tak ,že nám bůh nadělil skoro nekonečně dlouhý život a dal nám sílu s ním něco uďelat.

Když si vzpomínám na své ďetství ,vůbec nechápu jak jsem ho přežil.Vedl jsem neskutečně primitvní živůtek,který mě však plně naplňoval radostmi ,které jsem potom dlouho ve své radoby dospělosti hledal. Byl jsem štastný za každý nový bublifuk ,ba co víc má radost rostla s každou vyfouknutou bublinkou, rozkousanou pastelkou a s každým pohledem na svoji první platonickou lásku ,kterou jsem si vybral ve školce náhodným losem. Čím více jsem stárnul ,tím více jsem v sobě cítil potřebu přizbůsobit se.Jinými slovy co nejvíce se podobat těm dospělým. A jak se to dítě naučí ? Jednoduše pozorováním a následným opakováním. Začal jsem to tedy dělat . Celé hodiny jsem strávil tím ,že jsem pozoroval co ďelají dospělí ,čím se baví a jiné roztomíle poťouchlosti z jejich života. A tak se ze mě stal mladý stařec ,který odmítal jakékoli poťešení ze života ,zabýval se cenami automobilů ,mytím nádobí a politickým systémem v naší malé zemičce. Když přišel ke mně kamarád s bublifukem tak jsem mu jen suše řek ,že si přece nebudu hrát s dětskými hračkami. Když přišel s kopačákem tak jsem zas říkal kolik ty fotbalisti berou a jaký jsou to věčinou gumy. V tu chvíli jsem tomu všemu i věřil a měl radost ,že jsem tak rychle vyspěl.Náhlý spád to dostalo ,když jsem si uvědomil jak strašně jsem prázdný,jak jsem moc spoutaný tou maskou dospělosti. Tak jsem to ze sebe všechno strhnul. Dnes jsem šel ven a vůbec jsem se na to nedíval očima ,že musím jit do města vyřizovat pár zbytečných vyřizovátek.Viděl jsem tam malé díťe jak si tam šahá na oslíka a její kýžený úsměv ,ale viďel jsem i její matku ,která měla namysly jen to aby si její dcerka neumazala šatičky od toho osla. Budemi za dva týdny osmnáct let a tak mi ďeda řek ,že už bych se měl začít chovat jak chlap. Jen jsem si pomyslel ,jak marné by bylo vysvětlovat ,že už jsem to jednou zkusil a jak moc štastný jsem za to ,že jsem sám našel ,že tudy cesta nevede. DNEŠNÍ DEN JSEM SI UŽIL A CO VY ?
TIAMAT
27. 05. 2000
Dát tip
Já se podepisuju pod Bambosláje. ;o)

TIAMAT
27. 05. 2000
Dát tip
A zase bych neřekla, že je to blbůstka... -T*I*A*M*A*T-

Bambulka
02. 05. 2000
Dát tip
Máš naprostou pravdu - tohle všechno děláme jen proto, že to od nás společnost očekává! Tak s tím skoncujme a pojďmě konečně žít!:-)

PS
02. 05. 2000
Dát tip
No jo... Otazkou je, nakolik chceme ci nechceme zapdnout do spolecnosti... Koneckoncu v ni zijeme... Dobre myslenky... a souhlas s Coalou. :o) (teda Coalem :o)

Semis
27. 04. 2000
Dát tip
Já sem píšu těsně po půlnoci, takže nemůžu říct, že jsem si dnešní den užil, škoda. :->

Merle
27. 04. 2000
Dát tip
jojo... jsem na tom podobně víc bublifuků, víc oslíků (já se hlásím) :-))

McCoal
27. 04. 2000
Dát tip
Kdo tohle pochopí, teprve ten může bejt opravdu dospělý.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru