Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hodnoty v pornografickém díle

22. 01. 2003
14
0
5312
Autor
PLEVEL

Předkládaná diskuse je možná i přímo na www.pornodoma.cz, pro niž je prvotně určena.

Vážení přátelé sexu, autoři porno nahrávek  a exhibicionisti,

 

chtěli bychom vám poskytnout více sexuální orientace nad vašimi díly. Snad se již v blízké budoucnosti naše redakce rozmnoží o nové redaktory, tak doufám odpadne dojem, že zde jde jenom o můj vlastní sexuální vkus. Předkládám vám k diskusi základní obecný náhled na hodnoty, kterými se snažíme řídit při posuzování vašich nabízených videonahrávek. Očekáváme otevřenou diskusi, která může být zaměřena i k detailům, pozicím a SM praktikám, které mohou diskusi obohatit. Níže uvedené „hodnoty“ jsem se spoluredaktory nekonzultoval, o to zajímavější může být diskuse, v níž dojde možná i mezi námi redaktory ke styku, přičemž doufáme, že nebudeme nahlas chrápat.

 

 

Redakcí podporované hodnoty díla

 

1.      Dílo by mělo obsahovat autorův samostatný přínos, duši, ducha, ušlechtilou tendenci, umělecký úmysl skladby, cit, nekašírovaný prožitek nebo podnětnou myšlenku.

2.      Děj  by měl být pro diváka poutavý, zajímavý s příslušnou dávkou napětí. U SM může děj zastoupit metaforická hloubka a pravdivost cítěné bolesti.

3.      Dílo by mělo být vnitřně pravdivé a logické. Požadavek logiky a pravdivosti je plně zachován podle pravidel autora.Vystupují-li v pornu mythické bytosti, neztrácí tím příběh na ceně přes všechny zázračné akty, jež jsou v něm popisovány. Také lidová „prskanice“ (odborně Grupensex) mnohdy nedbá časové, prostorové a třeba vůbec žádné logiky, uplatňujíc sexistický subjektivismus, tlumočíc veřejné mínění apod.

4.      Dílo  i penis musí mít pevnou komposici a stavbu, dějová pásma včetně případných episod se zvířátky mají spět k jednoznačnému závěru, aby celek tvořil harmonii s částmi, byl s nimi ve shodě.

5.      Upřednostňujeme erotickou  stránku díla. Odmítáme dělení na složku bi a hetero při posuzování videa. Naše pojetí věci chce mít jednak ideu - závěr skladby završen vítězstvím pravdy, dobra a mravnosti, jednak takové hrdiny, aby aspoň jeden z nich byl „kladný“, anebo musí erotickou  ideu jasně dokumentovat sám autor.

6.      Formální požadavek na erotickou řeč jazyka porna je vždy ustálený, vnitřně správný, stylově vznešený a patetický. Jen důsledný realismus  sahá k vulgarismům nebo dialektu. Snímky, jež osvětluje autoerotika, jsou na místě vždy, jestliže nezpomalují nepříznivě děj, ale naopak přispívají k jeho názornosti a plastičnosti anebo vedou k příznakům, které posilují uchopení penisu v dosud neuchopených fantazijních či myšlenkových vizích.

7.      Porno dílo by mělo dbát též na zvukové stránky, požadavek jisté pravidelnosti vázaného styku je - aspoň dle našeho názoru - závazný. Styk nemůže nikdy obstát bez rytmu, nemá-li se stát pouhou pózou, která má ostatně též rytmickou dekadenci.

 

 

 

Cpt.Larion Flynt - šéfredaktor


Havranka5
07. 07. 2005
Dát tip
Tu ukázku jsem vytrhla ze své HRŮZY Z VYSAVAČE [163603] a nechtěla jsem se uvádět jako autorka, abych předešla případnému nařčení z dělání si reklamy. Zajímal mě názor, protože mi bývá vyčítáno, že se až podezřele příliš často (ve svých dílech i kritikách) otírám o sex. Nejvíc mě děsí ta křesťanská zvrácenost oflastrovávat vše co je spojeno s rozmnožováním a zachováním života a rodu cejchem tzv. hříchu.

Je. Protože auto je staré prase a chce ho tak číst. Jiná věc ale je, že stylizací, stylovou a vůbec jazykovou úrovní atd. atd. může text aspirovat směle i na text umělecký. Myslím, že se to nevylučuje. Ale nevím, jestli bych o vylučování nemělo raději, v těchto kontextech, cudně pomlčet.

Havranka5
27. 05. 2005
Dát tip
Je následující text pornografický či nikoliv? ...Čtyři vyšší a devět nižších tónů. Tepavé údery srdcí dvou komíhajících se zvonů u štíhlé, pnoucí se chrámové věže, jenž příraz za přírazem proniká hlouběji a hlouběji za slábnoucího odporu skrze předsíň do nitra očekávajícího purpuru rozevírající se zvlhlé kaple. Nadrženou nedočkavostí planoucí svíce, co vítězně vklouzává skrze orosené závoje kryjící vznešený portál do lůna chrámu života, rozechvívá mé roztoužené Já rytmickými nárazy zevnitř do mého těla. Ze špice svíčky v rozhostivším se tichu letícím pod klenbou roztouženě lačného podbřišku, za tepotu nasáklého knotu, kanou celičké proudy krůpějí na třešňové stěny a slévají se v živoucí bělostné jezírko. Ťápoty dalších vrcholících přírazů ho rozčvachtávají po k přijímání připravenému oltáři stojícím vzpřímeně v kněžišti kaple. Uvnitř svatyně bývává při obřadech nesnesitelný žár. Vosk vyteklé svíce posléze v sevření stěn měkne a ta ztrácí horkem rychle svou prvotní pevnost. „Dituško, sestřičko moje.“ Chvějivé údery zvonků roztryskávají v mém nitru sílící vlny příboje útočícího zevnitř na mojí hrdost, zatímco kyvadla našich srdcí se snaží od sebe alespoň po pár následujících chvil nerozejít. „Dito, lásko…“ ? A proč?

Havranka5
20. 05. 2005
Dát tip
Čo si vraj predstavujete Písmactvo pod takým čudným názvom "pornografia" ? :-)

Nicollette
06. 05. 2005
Dát tip
že se to tady těma pornografickejma dílama ale hemží :o)

Humble
23. 07. 2003
Dát tip



Humble
24. 02. 2003
Dát tip
Co má Flynt společného s pornografií? Skvělé. T.

Seregil
25. 01. 2003
Dát tip
to je na klub...

JohnieBass
23. 01. 2003
Dát tip
Pavson: Ferda je voyeur! Pěkně číhá za listem a masturbuje:o) JB

Nekecej, J.B., to neni vůbec pravda! Ale jsou mršky pěkný, to zas jo. >:)

JohnieBass
23. 01. 2003
Dát tip
Ferdo: To byl jen legrac:o) JB

Cirilla
22. 01. 2003
Dát tip
co to? ech, asi tu nebudu dobře, o tom já ničehož nic nevím...

Merle
22. 01. 2003
Dát tip
reb: co s tím mám dělat? nevím o tom víc než ty...

Armand
22. 01. 2003
Dát tip
:)))))) !

Eh... ano, došlo mi to. :o)

Aki
22. 01. 2003
Dát tip
nevím, jestli jsem to pochopil správně, ale jestli jo, tak za lehkýho poprskávání a cukání koutků dávám tip :o))

cui bono?

nin
22. 01. 2003
Dát tip
já myslím reb, že jsi to pochopila správně, páč já jsem to pochopila zrouna tak. :-) akorát jsem myslela, žes to psala ty :-)))))

zoo
22. 01. 2003
Dát tip
:-)))

aRmida
22. 01. 2003
Dát tip
lyrycké...:-)

nin
22. 01. 2003
Dát tip
čék nikdá neví, žejo :-)))

ARC
22. 01. 2003
Dát tip
Svoboda na tomto serveru začala! Ať žije Plevel!!!:-)

Ludvík Svoboda?

ARC
22. 01. 2003
Dát tip
Ano, Ludvík začala, hurrá:-)))

breta
22. 01. 2003
Dát tip
:o))))))))))))

kedves
22. 01. 2003
Dát tip
Uáááh!! Opisuju, doma lepím na nástěnku. ;-) K.

Můj zesnulej dědeček dostal svýho času takový čestný uznání za dobrou práci při organizaci pohřbu Ludvíka Svobody... on byl hen ten důstojník... tak já myslela, že Ludvík už skončila. A on začala. Kdo by to byl do něj řekl!

Mathew
22. 01. 2003
Dát tip
SVOBODUU !!! :))) * * * *

Perchta
22. 01. 2003
Dát tip
Tuto upoutávku hodnotím celkově velice kladně, ale přece jen, byl podceněn vzdělávácí a všeobecně kulturní význam pornografie. Pornografie by se měla nyní více zaměřit na mladého diváka, tak aby její sledování bylo opravdu přínosem pro vlastní sexuální život. Zvláště bych chtěla upozornit na význam správného a přitom esteticky vhodného zpracování sexuální aktivity ženy.

Pavson
22. 01. 2003
Dát tip
Je to sice závod třetí, čtvrté kategorie, ale svezu se. My ostřílení borci říkáme takovýmto etapám pouťák. Jeden se moc nenadře, na cenách taky žádná sláva ( většinou čuník nebo pytel pšenice ), ale když se nic jinýho zrovna nejede...

Yfča
22. 01. 2003
Dát tip

Prokletí
22. 01. 2003
Dát tip
Yfčo, nic víc nelze říct ;o))))))) Chachachááááááá ;o) m.

Pavson
22. 01. 2003
Dát tip
Tak tohle vidět Ferda mravenec, jak se mu Beruška spustila...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru