Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč?

23. 01. 2003
1
0
492
Autor
Šáruška

Napsáno za temného večera plného otázek.

Proč nechci se smát?

Proč nechci se bát?

Proč nechci Tě znát?

Proč neumím odpovědět?

Proč neví jestli to chci vědět?

Proč se bojím odpovědí?

Vždyť snad všichni lidé vědí,to co musí se stát.

Proč chce se mi plakat,když měla bych se smát?

Proč stále nevím jakou cestou se dát?

Proč cestu hledat mám?

Proč člověk nemůže být sám?

Proč musím v hlavě zmatek mít?

Proč nemohu pořád jen tak snít?

Proč sen není realita?

A proč napadá mě tahle věta?

Vždyť jsem jen malé smítko,co ocitlo se v obrovské hromadě prachu...


Merit
28. 03. 2004
Dát tip
myslím že sem se inspirovala dík t*

Andulka
03. 04. 2003
Dát tip
mile, jen bych to trosku zkratila, nektere verse se mi tam zdaji zbytecne, take by to nabilo na dynamice a bylo vystiznejsi.....:-)

Šáruška
13. 02. 2003
Dát tip
Ten prach je fakt dost ošklivej,ale občas si člověk přijde i líp,jeko by do té obrovské hromady zasvítilo pár slunečních paprsků...

Adrenalin
13. 02. 2003
Dát tip
koukáš se na to jako člověk kdoví, jak se cítí smítko prachu, když je v hromadě prachu třeba jako lidi na přecpaný pláži? (já se nerada opaluju) nevím, jak ti zvednout náladu... můžeš přece snít - a sni o něčem příjemném! ať se ti daří!

Kajman
24. 01. 2003
Dát tip
hele, s tim hold člověk nic nenadělá, tak se tim všim netrap, sni dál, protože je to důležitý a rozhodně se všim svinstvem nenech odradit nebo dokonce zlomit, nenech si narvat dráty do hlavy a usměj se

Adrenalin
23. 01. 2003
Dát tip
a to já se někdy bojím ráda (ale musím se přitom cítit v podstatě bezpečně) - takže třeba v kině nebo při čtení knížky (proč jsem se před lety cítila bezpečně při bungee jumpingu už teď sama stěží chápu) ;-) a nebojíš se sama sebe? svých reakcí? svých přání? představ? a jsi si jistá, že sen není realita a realita není sen? to ti píšu já, která jsem v hromadě prachu asi o něco dýl než ty, ale třeba se pletu ;-) dobré ráno!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru