Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mateřská školka

23. 01. 2003
4
0
1349
Autor
R_D

Zbytek života, máš na to, aby ses vzpamatoval z dětství.

někde tam uvnitř
pořád brečí malej kluk
a kope kolem sebe
donutili ho k tomu už
tenkrát

 

někde tam venku už
je dospělý muž
a minulost mu připomíná
zrcadlo - odraz obličeje

 

dvě smutné
hnědé
oči

 

ráno

 

když se meje...


Milly
18. 10. 2004
Dát tip
Pravda, vypadá to smutně, + reklama: v knihkupectví maj knihu "Obejměte své vnitřní dítě" a taky se za tím účelem pořádaj kurzy.... a líbí se mi -t-

Cirilla
23. 01. 2003
Dát tip
odhoď smutek, až budeš umírat, budeš litovat, že jsi život prosmutkoval! a ten prolog je dobrej, jakož i báseň mě zaujala***

Pája
23. 01. 2003
Dát tip
fakt že jo

Satánek
23. 01. 2003
Dát tip
Jo, jo, taky si to myslím. Nesmutnit, ale radovat se. Právě už proto, že si v sobě to dětství a toho malýho kluka uvědomuješ a cítíš ho. Je to fakt pěkný..:-) Taky mě ten malej kluk pořád kope, a tak ho nechávám, ať si dělá co chce. Ať si klidně vyleze ven a pořádně se rozkouká, klučák jeden..:-o))

maj0
23. 01. 2003
Dát tip
Myslím, že je to skvelé. Prolog originálny a zbytok mi proste sedí...

Bambale
23. 01. 2003
Dát tip
No je na case, aby som sa zamyslel aj nad svojim zivotom. Nejako mi unika zaver. Paci sa mi to.

Quinn
23. 01. 2003
Dát tip
Prolog se mi líbí, moc..dodal tomu nominaci na TIP :o)))

katugiro
23. 01. 2003
Dát tip
líbí, co mi snad chybí, je malý detail, který by čtenáře ujistil o odlišnosti dítětě od něho samého, protože obyčejně se lidé se svým dětstvím vyrovnají snáze...

R_D
23. 01. 2003
Dát tip
2katugiro: mám obavu, že nevím jak to myslíš :)

katugiro
23. 01. 2003
Dát tip
myslel jsem odlišnost dítěte ode mě - teď se dá totiž báseň chápat jak velmi konkrétně (jeden kluk), tak velmi obecně (všichni). I na obecném výkladu by něco bylo, ale už by mi to tolik nesedělo... líbí se mi ještě víc než předtím, ještě mě sem párkrát pozvi a tipnu... :)

R_D
23. 01. 2003
Dát tip
asi jsem dneska vypil moc kafe, ale stale ti nerozumim (to pisu kvuli tomu tipu :) pls pro nas pomalejsi podrobneji :)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru