Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Karty a život

27. 01. 2003
0
0
702
Autor
lucisa

Lidé jsou od přírody zvědaví tvorové

Hlavně co se budoucna týče.

Jenže to nejsou všemocní bohové!

Karty však také mohou mnohé povědět

Někdy jsou poslem dobrých zpráv

A někdy se člověk může krutou pravdu dozvědet.

Někdy jen potvrdí, co jeden už dávno tuší

A na dlouhou dobu mu zaměstnají mozek i duši.

 

Někdy je lepší nechat se osudem překvapit,

Než být nedočkavý a rychle se ukvapit…

 

Kdo vlastně jsem? honí se mi hlavou

A ruzné myšlenky si tam zmateně plavou.

Vždycky se něco přihodí, když to člověk nejméně čeká,

A slza zbloudilá po tváři stéká…

 

Nechám život plynout dál,

Osud je zpečetěn!

Je to náš vládce … náš KRÁL!


Někdy je lepší nechat se osudem překvapit, Než být nedočkavý a rychle se ukvapit… ... tohle se mi líbí. To ostatní už moc ne. :)

Kandelabr
27. 01. 2003
Dát tip
ehm. povídka? ehm...náhodné rýmy? některé verše jsou vyloženě tristní. A někdy se člověk může krutou pravdu dozvědet-to je fešák a A ruzné myšlenky si tam zmateně plavou-taky stojí za to. Oprav mě jestli se mýlím, ale básen se nerovná jenom že se to rýmuje. Měla by trochu znít, vyvolávat pocit, náladu, něco. Tohle je prázdno. no jo ona je to povídka zapomněl jsem :)

lucisa
27. 01. 2003
Dát tip
ty si myslis,ze to nevyvolava pocit nebo naladu??? No, ja jsem to psala,kdyz mi bylo zrovna dost blbe a snazila jsem se to do toho nejak promitnout.....ale byl to jeden z prvnich pokusu.....Jinak dik za nazor.

Vilda2
27. 01. 2003
Dát tip
to je povídka? až do dneška jsem si myslel, že povídka vypadá jinak :-))))

lucisa
27. 01. 2003
Dát tip
sakrys,proc kazdej pise povidka? zatrhla jsem lyryckou rymovanou :o)

lucisa
27. 01. 2003
Dát tip
lyrickou samozrejme

Kandelabr
27. 01. 2003
Dát tip
aha tak ses uklikla s kategorii to se stává :) jinak tam chybí nějaká intenzita pocitu a/nebo nálady...jestli je to jeden z prvních pokusu tak to beru...čti, tím se nejlíp naučíš...

Lucíšek
27. 01. 2003
Dát tip
Taky mi to moc nesedí. Sice se to rýmuje, ale to je asi tak všechno. Ale to je v pohodě. Jednou je dílko nepovedený, podruhý je maximálně super. Takže hlavu vzhůru, tužku, papír a otevři srdce...

NIKITTTA
27. 01. 2003
Dát tip
Ale ale ...to je prekvapeni ... pises pro sebe a ne pro jine ... pis DAL!!!

lucisa
27. 01. 2003
Dát tip
Nikousek nikdy nezklame...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru